Silnik
: Cudowna kompozycja piękna, siły i jakości za taką cenę.
5,0
Całokształt
Samochód urzekający po każdym względem, poczynając od wyglądu poprzez jakość wykonania a kończąc na właściwościach jezdnych.
Ponad czasowa bryła auta, pięknie skomponowana jako sportowa limuzyna, jakość wykończenia na poziomie audi i bmw no i ten układ hybrydowy w połączeniu z pięknie brzmiącym 3,5 litrowym V6. Tryb jazdy ECO jest naprawdę eko, oczywiście jak weźmie się pod uwagę 364 KM, tryb SPORT z bezpośrednim kierowniczym układem adaptacyjnym to wspaniałe brzmienie, wspaniałe osiągi i doskonałe prowadzenie. Sumarycznie świetny samochód, potrafiący być oszczędną limuzyną i naprawdę agresywnym sportowcem.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik benzynowy jak pisałem poezja, genialne połączenie tego silnika z elektryką, która daje możliwości oszczędnej jazdy ale działa też jak turbo gdy tylko potrzeba.
5,0
Skrzynia biegów
Szybka i gładko działająca 7 biegowa automatyczna skrzynia biegów wyposażona w możliwość zmiany biegów manetkami przy kierownicy.
5,0
Układ jezdny
DSA czyli absolutna nowość, dająca cudowną precyzję prowadzenia, niwelująca nieprzyjemne odczucia na kierownicy przy nierównej drodze i możliwość personalnego ustawienia według swoich preferencji.
Komfort
4,0
Widoczność
Duże felgi 19 , niski profil opon run flat niestety odczuwalne, chociaż u konkurencji dużo gorzej
3,0
Ergonomia
I to są jedyne chyba mankamenty tego samochodu, pomijając niewielki bagażnik (400 L) to brak nawet w najbogatszej wersji elektrycznie podnoszonej klapy bagażnika w tak zaawansowanym technologicznie samochodzie to...skandal.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja w porządku, klima wydajna, ładnie i szybko schładza bez agresji. Ogrzewania nie miałem możliwości jeszcze sprawdzić. Brak ogrzewania kierownicy będzie pewnie dla mnie odczuwalny.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy i pasażrera z przodu jak najbardziej OK, myślę, że z tyłu więcej miejsca niż w moim poprzednim Volvo XC 60.
4,0
Wyciszenie
Do 140 km/h praktycznie cisza, niestety powyżej odzywają się run flaty i chyba słabo wyciszone szyby i nadkola.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zależy kto czego oczekuje ale jeżeli weźmie się pod uwagę możliwości auta, które ma ponad 360 KM i ponad 560 Nm momentu to absolutnie nie można narzekać, koszty przeglądów nie miałem okazji przekonać się osobiście ale z rozmów w serwisie wyglądają przyzwoicie np. pierwszy po 15 000 km to około 1800 zł ( to chyba lepiej niż w audi i bmw), pewien problem może być z zamiennikami bo jest ich na rynku jak na lekarstwo ale na razie to nie mój problem a późiej w końcu to japończyk imam nadzieję że godnie będzie bronić jakości Infiniti
5,0
Stosunek jakość/cena
Nie ma obecnie na rynku sportowej luksusowej limuzyny o takich parametrach i wyposażeniu w podobnych relacjach cenowych.
Samochód na pewno wart swoich pieniędzy.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie 0 problemów .
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie 0 problemów
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.5 Q50S Hybrid 364KM 268kW
[l/100km]