Po 5 latach użytkowania stwierdzam że to auto jest idealne na trasy i do miasta - szybkie i komfortowe na trasie, dynamiczne i oszczędne w mieście, jedynie co mi w nim przeszkadza to niski profil opon - muszę uważać na krawężniki przy parkowaniu, mniejszy bagażnik, ale mam za to box dachowy i trochę mniej wygodne siedzenia z tyłu
Wrażenia
5,0
Silnik
silnik nie do zarżnięcia, można lać zwykłe Pb95 i piłować go zimą nie czekając aż się rozgrzeje - to nie jest diesel czy turbodoładowany benzyniak; układ hybrydowy ideał - po 180tyś baterie mają dopiero 10% zużycia,
5,0
Skrzynia biegów
nie ma się czego przyczepić, 7 biegów, zniosła dużo i jest zdrowa
5,0
Układ jezdny
zawieszenie wzorowe, niski profil opon powoduje że bardziej czuje się nierówności ale tłumienie nawet komfortowe
4,0
Karoseria
kolor biały odradzam, jak nie umyjesz to możesz mieć problem bo ten specjalny lakier który dba o to żeby mieć zawsze piękny połysk zalewa wszystkie ryski na słońcu razem z brudem, tylko ciemne kolory
Komfort
5,0
Widoczność
jest dobrze, jakby co to są kamery 360
5,0
Ergonomia
nie mam się czego przyczepić, wnętrze premium
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
wzorowo
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z tyłu delikatnie mniej miejsca na kanapie, z przodu wersal
5,0
Wyciszenie
Jest system redukcji hałasu, ale polecam wersję z podwójnymi akustycznymi szybami - jest megacicho przy prędkościach autostradowych, żałuję że jej nie wybrałem
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
tanie przeglądy, niskie spalanie, niższe lub na poziomie aut 2.0 T
5,0
Stosunek jakość/cena
nie ma konkurencji w tej cenie
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jakaś prowadniczka w systemie wentylacji padła, ale szybko i bezproblemowo zrobili na gwarancji
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nic
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.5 Q50 Hybrid 364KM 268kW
[l/100km]