Silnik
: Zaskoczył mnie pozytywnie silnik, karoseria i jej genialne przetłoczenia oraz wnętrze pojazdu i jego starannie dopracowane detale.
5,0
Całokształt
Za całokształt 6 gwiazdek, auto praktycznie bez wad. Jak na japończyka przystało brak awarii, wykończenia wnętrza i detale zaskakują niejedną osobę, która spotyka się z marką pierwszy raz.
Wrażenia
5,0
Silnik
Nic dodać nic ująć. 364KM robią swoje, 5,3s do setki, cicha i bezwibracyjna praca jednostki V6. Dodatkowo silnik elektryczny i dodatkowy moment obrotowy ! A spalanie ? żadne auto z taką mocą nie spala tak mało !
4,0
Skrzynia biegów
Mogła by być trochę szybsza. Poza tym bez zarzutów.
5,0
Układ jezdny
Tutaj po prostu perfekcja. Auto trzyma się drogi jak pociąg na szynach. Stabilnie i komfortowo. Układ Drive by Wire jest po prostu genialny.
Komfort
5,0
Widoczność
Brak zastrzeżeń.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu. Schowki, miejsce na kubki z napojami OK.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Brak uwag.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przód brak uwag. Z tyłu też nie jest żle, ale gdyby było więcej to bym się nie obraził. Wygodnie siedzą dwie osoby dorosłe !.
5,0
Wyciszenie
Auto jest po prostu genialnie wyciszone. Żeby usłyszeć jednostkę benzynową, a raczej jej miły pomruk, trzeba naprawdę mocno "przygazować". Przy normalnej jeździe silnik jest niesłyszalny !
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak to Japończyk, nie jest najtaniej, ale za to 3x rzadziej niż w Europejczykach.
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto naprawdę warte swojej ceny.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.5 Q50 Hybrid 364KM 268kW
[l/100km]