Karoseria
: To auto kupuje się dla oka a nie dla rozumu
4,0
Całokształt
Auto przepiękne zwracające na siebie uwagę. Części dostępne ze względu na fakt że w 90% to Mercedes. Spalanie bardzo niskie. Jedyna wada to dość ciasne wnętrze. Auto nie jest limuzyną ale w innych autach tej klasy miejsca wewnątrz jest wiecej.
Wrażenia
5,0
Silnik
1.5 to znany silnik, ekonomiczny, dość żwawy, nie sprawia problemu trzeba tylko wymieniać często olej najlepiej na oryginalny dedykowany do silników uturbionych z DPF-em.
5,0
Skrzynia biegów
Brak uwag. Manualna, płynnie działa, gałka zmiany biegów wygodnie wyprofilowana.
3,0
Układ jezdny
Crossover i to czuć. Niby wszystko ok, ale nie trzyma sie tak drogi jak nizsze auta.
4,0
Karoseria
Projektanckie cudo. Ciężka klapa bagażnika. Pokrywa silnika nie posiada siłowników, a to jest niby klasa premium.
Komfort
3,0
Widoczność
Niskie szyby, grube słupki sprawiają, że widocznoscia to auto nie grzeszy.
2,0
Ergonomia
Gałka od wycieraczek z lewej strony wraz z kierunkowskazami to nieporozumienie. Malo intuicyjne. Tempomat również skomplikowany.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ok.
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ciasno.
4,0
Wyciszenie
Nie jest źle. Niby diesel ale jest w miarę cichy, a na autostradzie powyżej 160km/h zawsze słychać serducho.
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Części z Mercedesa do najtańszych nie należą. Wymienilem szybe czołową i to nie w serwisie - 4400zł
3,0
Stosunek jakość/cena
Nie ma lipy
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
System start&stop zyje wlasnym zyciem i to chyba w kazdej sztuce bo ludzie narzekają.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przy przebiegu 85 000 musialem uszczelniac turbinę.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.5D 109KM 80kW
[l/100km]