Inne
: Bezawaryjność oraz mocny i oszczędny napęd.
5,0
Całokształt
Duży dobrze wykonany samochód, pomimo swojego wieku nadal robi wrażenie. Bardzo wygodne fotele podgrzewane i wentylowane. Świetne auto na długie trasy z mocnymi i oszczędnym silnikiem.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik o wystarczającej mocy i bezawaryjny, przy wyższych obrotach generuje miły dla uszu dźwięk.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia to tradycyjny hydro-kinetyk z siedmioma biegami, nie jest tak szybka jak DSG ale pracuje bez zarzutu i bez awarii. System adaptuje się do stylu jazdy kierowcy.
5,0
Układ jezdny
Zawieszenie nastawione na komfort, mimo tego, że koła mają 20 cali samochód płynnie pokonuje nierówności. Przy bardzo wysokich prędkościach oczywiście nie będzie tu stabilności samochodu sportowego ale jest poczucie pewności prowadzenia. Oś skrętna pomaga w prowadzeniu, czasem przydałby się napęd na cztery koła.
5,0
Karoseria
Auto sporych gabarytów ale dopiero gdy zaparkujemy obok innego widać jego rozmiary. Design ciekawy, samochód raczej rzadko spotykany na ulicach.
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu i na boki bez zarzutu mimo długiej maski. Duże lusterka. Do tyłu przeciętna widoczność. Przy parkowaniu pomagają czujniki i kamera.
5,0
Ergonomia
Obsługa dobrze zaprojektowana, duża ilość przycisków i niektóre ukryte nisko po lewej stronie kierownicy ale w codziennej jeździe wszystko odbywa się bezproblemowo.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zarzutu, do tego podgrzewane i wentylowane fotele z przodu robią robotę.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Komfort i wystarczająca ilość miejsca, fotele z przodu z dużym zakresem regulacji ale nie da się obniżyć fotela bardzo nisko żeby siedzieć „na podłodze”. Z tyłu wygodnie dla dwóch osób, na środku szeroki tunel, tyna kanapa bez możliwości położenia, jest rękaw na narty. Bagażnik dość przeciętnej wielkości. Panele black piano są efektowne ale dość łatwo je porysować.
4,0
Wyciszenie
Wyciszenie na dobrym poziomie ale są auta lepiej wyciszone. Silnik Diesla czasem powoduje przenoszenie wibracji do kabiny.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Serwis koszt trochę powyżej średniej ale nie ma na szczęście powodów do napraw. Głównie sprawy eksploatacyjne. Diesel jest ekonomiczny.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jako nowy samochód kosztował około 300.000 zł, po pięciu latach cena spadła do około 50.000 zł i nadal się trzyma.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak usterek chociaż tarcze hamulcowe mają tendencje do wichrowania się po 40 - 50 tys. km.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.0d V6 238KM 175kW
[l/100km]