Karoseria
: Piękny i majstatyczny wygląd, uwypuklenia i przetłoczenia przechodzące z nadkoli na maskę.
5,0
Całokształt
Piękna linia nadwozia, ekonomiczny silnik, bogate wyposażenie i dużo miesjca w środku, czego chcieć więcej.
Wrażenia
5,0
Silnik
Świetny silnik, bardzo aksamitnie pracuje, i ciągnie praktycznie od najniższych obrotów.
4,0
Skrzynia biegów
Jedynie, dobry dlatego, że nie jestem zwolennikiem skrzyni automatycznych i sekwencyjnych. Mimo to skrzynie zmienia biegi dość szybko, dokładnie i precyzyjnie bez szarpnięć. Mówiąc szczerze ten 7 biegowy wynalazek zasługuje na 4+
5,0
Układ jezdny
Niesamowita precyzja i łatwość prowadzenia, napęd na tył + usztywnione zawieszenie w wersji S premium spisuję się świetnie przy pokonywaniu zakrętów.
Komfort
4,0
Widoczność
Jak na prawie 5m auto jest dobrze, wiele ułatwiają czujniki parkowania i kamera cofania.
5,0
Ergonomia
Ergonomia doskonała, chociaż materiały użyte do wykończenia mogły by być nieco lepszej jakości. Na plus zasługuje pomysł obszycia deski rozdzielczej skórą.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzeżeń.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo miejsca zarówno z przodu jak i z tyłu.
4,0
Wyciszenie
Wyciszenie ogólnie jest b.db, ale nieco irytuje dochodzący jakby z pod maski odgłos zasysanego powietrza przy przyspieszaniu.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
10l/7l/6l bardzo dobre jak na silnik takiej pojemności i gabaryty auta
4,0
Stosunek jakość/cena
Cena za topową wersje jednak nie jest niska, i może być to powodem średniej popularności tego auta w Polsce.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Trudno oceniać przy tak niskim przebiegu, ale podobno auta z Japonii i koncernu Nissana są niezawodne.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Trudno oceniać przy tak niskim przebiegu, ale podobno auta z Japonii i koncernu Nissana są niezawodne.
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.0d V6 238KM 175kW
[l/100km]