Duża frajda z jazdy. Przyspieszanie przy każdej prędkości to czysta przyjemność.
Wrażenia
5,0
Silnik
Rasowe brzmienie, czerwone pole na 7.5k rpm, przyzwoity moment obrotowy dostępny już od 2k rpm aż do 6.5k rpm.
5,0
Skrzynia biegów
Automat radzi sobie rewelacyjnie ze zmianą biegów. W trybie DS wyczuwalna jest szybsza zmiana przełożenia niż w D. W trybie DS-manualnym to kierowca decyduje kiedy zmienić bieg łopatką przy kierownicy lub standardowo lewarkiem.
W sumie jest 5 rodzajów zmiany biegów: 2 automatyczne i 3 manualne.
4,0
Układ jezdny
Napęd na 4 koła sprawuje się świetnie
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Przyjemny dźwięk silnika wyraźnie słyszalny w środku, przy przyspieszaniu. Przy normalniej jeździe zupełny spokój w środku - nic nie męczy uszu (no ale nie jest tak cichy jak lexus)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Dostajemy nieźle wyposażony samochód z rewelacyjnym układem jezdnym. Konkurencja żąda za takie samo wyposażenie +50 do 80k więcej. Jak komuś nie zależy na znaczku na masce, to auto jest idealnym rozwiązaniem i jak na razie unikatowym na naszych ulicach.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.7 V6 320KM 235kW
[l/100km]