Inne
: zawieszenie, prowadzenie, dynamika i płynność diesel-owskiego silnika
5,0
Całokształt
nie widzę konkurenta w tym segmencie
Wrażenia
4,0
Silnik
jadąc aż trudno uwierzyć że to diesel
4,0
Skrzynia biegów
płynna zmiana biegów,
w trybie auto z minimalnym opóźnieniem
w trybie sport można się \"pobawić\" - zwłaszcza używaląc łopatek
5,0
Układ jezdny
niesamowite warunki jezdne, a tylna oś skrętna powoduje że jedzie jak po szynach
Komfort
4,0
Widoczność
widoczność przeciętna,
ale wszelkie manewrowanie doskonale ułatwia system kamer i rzut z \"lotu ptaka\", praktycznie można nie korzystać z lusterek..
5,0
Ergonomia
intuicyjna i prosta, do wyboru
dotykowa, panel sterowania, kierownica multi lub głosowa,
minus to klawisze sterowania kompem
tylko że to samo jest na dużej navi
więc...
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez zarzutu, stabilnie trzyma temperaturę,
minus to brak pola grzewczego wycieraczek szyb przednich - przy mrozach poniżej -10 trzeba dmuchać na full na podszybie a nogi marzną
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
w dalekiej trasie komfortowe dla 4 osób + dziecko
5,0
Wyciszenie
b.dobre wyciszenie,
można słuchać bez problemu Chopin-a
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na ponad 2 tonowe auto z 3 litrowym silnikiem
przy normalnej dynamicznej jeździe...
miasto (warszawskie korki) - 10,7 l
trasa:
90 km - 7 l
120 km - 9 l
140 km i więcej 11~12 l
5,0
Stosunek jakość/cena
Cena znacznie niższa od konkurencji przy pełnym wyposażeniu