Karoseria
: świszczące uszczelki, trzęsące się lusterka przy 200km/h
5,0
Całokształt
Boje się że jego następca za kilka lat będzie musiał być elektrycznym odkurzaczem. Wiem, że ciężko będzie mi pożegnać się z tym silnikiem. Tyle radości daje mi on na co dzień.
Wrażenia
5,0
Silnik
To V8 to bajka. No i to brzmienie. Codziennie gdy wsiadam i go uruchamiam obowiązkowy BANAN na twarzy :)
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
każdy FX50 ma głośną sprężarkę klimatyzacji. Ogólnie FX50 jest bardzo cichy więc klimę słychać.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
To sportowa wyścigówka dużych rozmiarów. Bagażnik nie jest ogromny ale wystarczający.
5,0
Wyciszenie
5l 390KM a cichutki jak "TRUSIA". Wiele osób wskazuje to że jest tak cicho jako wadę fx50. Podobno V8 powinno być głośne. Ja lubię szybko i cicho. FX50 taki własnie jest.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mnie zaskoczyło tak niskie spalanie 5l 390kM silnika V8. A sama jazda? Tego trzeba spróbować. Dla mnie bajka. Cicho, komfortowo i kiedy potrzebujemy bardzo szybko. Takich samochodów z prawdziwymi prostymi silnikami V8 za chwilę już nie będzie. Zastępują je jednorazowe uturbione elektryczne odkurzacze na kołach. Spieszmy się kochać te ostatnie prawdziwe V8 - bo tak szybko znikają z oferty producentów.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie wiem bo nie bylo
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie wiem bo nie było
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 5.0 V8 390KM 287kW
[l/100km]