Inne
: dopracowany system bezkluczykowy. I to, że wszystko w nim działa !
5,0
Całokształt
po porostu super, a jeśli zrobią na polskę/europę wersję 6.0 TDI (jak obiecują) to już będzie ideał
Wrażenia
5,0
Silnik
nie ma co ta V8 ciśnie strasznie, pomimo swojej wagi ma 6,1 do 100 km/h Używając tiptronica wychodzi z zegarkiem jednak sporo krócej.
5,0
Skrzynia biegów
to ideał, nie byłem przekonany do automatu, teraz wiem - wypas
nie zrzuca bez sensu, redukuje o 1,2 lub nawet 3 biegi, aby momentalnie przyspieszyć.
5,0
Układ jezdny
nie ma dyskusji to gokart, nie sposób wyprowadzić to auto z równowagi. A zakręty mozna pokonywać z ogromnymi prędkościami. Zupełnie co innego niż we wszystkich suvach i pseudo terenówkach. Tu u mnie twarde zawieszenie. Idealne.
Komfort
5,0
Widoczność
duże auto, może sprawiać trudności w prowadzeniu niedoświadczonemu kierowcy. Do tyłu kolorowa woielka kamerka cofania z oznaczeniami. Bardzo wygodna rzecz.
5,0
Ergonomia
Nigdzie nie było mi tak wygodnie, wielki fotel jak w domu przed tv, miękki i wygodny, odsuwa się do tyłu, a kierownica podnosi aby ułatwić wsiadanie
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
wszystko działa super, szron na zębach w lato, a w chłodniejsze dni jak to v8 nagrzewa się po 100 metrach...
Do tego jeszcze ten ma podgrzewanie postojowe.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
własnie tyle powinno być, nie za dużo nie za mało w sam raz
5,0
Wyciszenie
po zmianie na ciche opony słychać tylko silnik przy mocnym dodaniu gazu. Na prawdę ładny dzwiek...
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
No a ile to ma kosztować?
Wiem powinien palić 7l.
Ale i tak nie ma tragedii jak na 4,5l V8
5,0
Stosunek jakość/cena
Przy cenie tego auta w stanach czy kanadzie nie ma on poważnej konmkurencji.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
pierwsze auto w którym nic się nie psuje.
trzeba szukać co by tu jeszcze wymienić, olej itp.