Auto nie jest może najwygodniejsze, czy najbardziej ekonomiczne. Ale posiada to coś w sobie co przykuwa wzrok i słuch ludzi w koło Ciebie. Mówiąc wśród znajomych, że jeździsz Infiniti jest wielką zaletą tego auta. Poza tym wygląda na dużo droższego i nowszego niż w rzeczywistości jest! Wg mnie jest to auto Sportowo luksusowo terenowe i to dokładnie w tej kolejności
Wrażenia
5,0
Silnik
Mocny ale przede wszystkim bardzo zrywny i nerwowy. Sportowy motor! Wystarczy dbać o poziom oleju (te silniki lubią go podpijać ale bez tragedii) i jego wymianę i posłuży bardzo długo. Dźwięk silnika- bajka. Wg mnie brzmi lepiej niż niektóre V8 a już na pewno jest jednym z piękniej brzmiących V6 na świecie. Poza tym swego czasu był to silnik roku chyba 2003 i przez ponad dekadę plasował czubie najlepszych silników samochodowych świata. Wersja V8 niestety już nie była tak udana.
4,0
Skrzynia biegów
Czasami musi pomyśleć dłużej przy ciężkiej nodze. Przy spokojnej jeździe bardzo płynnie zmienia biegi. Jest pancerna i ma manualna możliwość zmiany biegów. Szkoda że ma 5 biegów
4,0
Układ jezdny
Na polskich drogach trzęsie. Auto ma duże koła i twarde zawieszenie. ale szybka jazda tym autem po równych drogach daje wiele przyjemności
5,0
Karoseria
U mnie brak rdzy ale wiem że są egzemplarze które mają z tym problem.
Komfort
4,0
Widoczność
Do tyłu trochę słaba. Pomocne są duże lusterka i kamera cofania.
5,0
Ergonomia
ok
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
volvo s80 I gen. grzało i chłodziło dużo szybciej.
Szyberdach pomaga latem a grzanie foteli zimą
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Typowo amerykańska śliska skóra i małe fotele ale mimo to dłuższa podróż nie męczy. Z tyłu pochylane oparcie kanapy i DVD w podsufitce. Miejsca jest wystarczająco lecz bryła auta nie daje poczucie przestrzenności w środku. Bagażnik średniej wielkości z dociągana klapą
4,0
Wyciszenie
Ciche auto do czasu mocniejszego wciśnięcia gazu.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mam LPG i jest super. Jazda tania jak barszcz. Pali w cyklu mieszanym 16 LPG. Dostęp do części łatwy. Silnik i podzespoły były montowane w wielu również europejskich autach.
4,0
Stosunek jakość/cena
Auto droższe od swoich głównych konkurentów i młodszych kolegów. Wg mnie z racji na swoją bezawaryjność i oryginalność
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
częsta wymiana oleju max 10.000 km.
czujnik położenia wałka rozrządu - cena oryginał 380zł
poza tym nic!
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zadbane egzemplarze takich usterek nie posiadają
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.5 i V6 24V AWD 283KM 208kW
[l/100km]