Układ elektryczny
: Nawigacja nie działa na europę
Układ elektryczny
: System Bose skomplikowany w naprawach
5,0
Całokształt
Elegancka limuzyna a'la SUV - mimo upływu lat kształty nadal wpadają w oko.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik 3,5 - jest ok, nie mam na chwilę obecną żadnych problemów z eksploatacją. Po wymianie świec spalanie unormowało się. Silnik wyżyłowany - jeden minus za spalanie. Ale to Infiniti :)
5,0
Skrzynia biegów
Przekładnia działa ok. Brakuje mi trybu sportowego. Kick down reaguje szybko
5,0
Układ jezdny
4x4 - nic dodać nic ująć. Miód malina. Słabszy komfort jazdy na polskich drogach, ale to nie wina auta tylko dróg :P
Komfort
4,0
Widoczność
Mała tylna szyba ogranicza widoczność, ale nadrabiamy to kamerą cofania.
5,0
Ergonomia
Mimo upływu lat - tapicerka jeszcze sie nie rozleciała, skóra zachowana w dobrym stanie. Przetarcie z boku fotela kierowcy.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mój egzemplarz ma czasem problemy z wentylacją przy deszczowej pogodzie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dużo miejsca dla kierowcy i pasażera obok. Z tyłu jeżdżą dzieci - nie narzekają
5,0
Wyciszenie
wygłuszenie super, chociaż lubię słuchać brzmienie silnika :)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,5 litrowy silnik trzeba czymś nakarmić i to nie tanią wahą z byle jakiej stacji. Auto ma swoją masę i moc dlatego zużycie w między 15-19 litrów to "norma". Nie jest to auto dla oszczędnych emerytów ani auto do kościoła lub niedzilene wypady do supermarketu. Jeżdżę nim codziennie, często po mieście, a także w trasę. robię średnio 1000 - 1500 km miesięcznie
3,0
Stosunek jakość/cena
Auto drogie i nietanie w utrzymaniu. Ale to Infiniti :)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.5 i V6 24V AWD 283KM 208kW
[l/100km]