V6 pochodzący z Mitsubishi Sigma odznacza się wysoką kulturą pracy. Motor elastyczny z dużym momentem obrotowym dostępnym już przy 1500-2500 obrotów.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo płynna zmiana biegów. Pracuje idealnie zarówno w trybie automatycznym jak i sekwencyjnym. Właściwie nie wiadomo kiedy następuje zmiana przełożenia. Właściwie reaguje na kick down oraz mocniejsze wciśnięcie gazu, które powoduje "dojście" do wyższych prędkości obrotowych motoru zanim nastąpi zmiana na wyższy bieg.
4,0
Układ jezdny
Dobrze na autostradach, źle na drogach krętych i....polskich. Typowa konstrukcja dla amerykanów i ich dróg. Przy większych prędkościach (pow. 140km/h) czuje się dyskomfort spowodowany zbyt miękkim zawieszeniem.
Komfort
4,0
Widoczność
przy tych gabarytach przydał by się parktronic ale dobre wspomaganie ułatwia manewrowanie. seryjnie montowane ściemniające się lusterko wsteczne ułatwia jazdę w nocy.
4,0
Ergonomia
Fotele super wygodne i podgrzewane do tego jednak dokucza zupełny brak trzymania bocznego na zakrętach. Wszystko na swoim miejscu, nie ma większych problemów z ogarnięciem wszystkich włączników.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
nagrzewa się w ciągu kilku minut, opcja wentylacji szyby załącza się wraz z klimatyzacją odparowując w sposób natychmiastowy szybę czołową. Klimatronic działa bez zarzutu.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W samochodzie panuje nadmetraż więc miejsca wystarczy dla każdego. Po przesunięciu przednich siedzeń do przodu z tyłu tworzy się całkiem przytulny salonik, pięknie oświetlony z dużą ilością miejsca na nogi, podłokietnikiem i uchwytem na napoje.
5,0
Wyciszenie
w 100% zgadzam się z pozostałymi o opiniami...właściwie tylko obrotomierz nie pozostawia wątpliwości, że silnik jest włączony. Przy prędkości 150km/h można mówić do siebie szeptem.....
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Masa pojazdu i pojemność silnika uzurpowały sobie prawo to zużycia paliwa, które dla posiadaczy samochodów małolitrażowych uznane jest za niedopuszczalne. Biorąc pod uwagę konkurencję oraz osiągi można uznać zużycie za przeciętne. Przygody w serwisie kończyły się dla mnie miłą niespodzianką. W pierwszym przypadku za wymianę łożyska koła przedniego rachunek opiewał na 400 zł, druga wizyta związana z wymianą tulei w stabilizatorze tylnym została sfinalizowana rachunkiem w wysokości 70 zł....czy to dużo...osądźcie sami. Wymiana paska rozrządu do koszt ok 1300 zł. Cały czas mówię o autoryzowanym serwisie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przy przebiegu 90 tyś km zmiany wymagało wspomniane łożysko oraz tuleje stabilizatora.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 192KM 141kW
[l/100km]