Szukaj

Ocena kierowcy - Hyundai XG

monolit, 16 lat temu
Silnik 3.0 192KM 141kW
Rok produkcji 2002
Przebieg: 119 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Hyundai XG 3.0 192KM 141kW 1999-2005 - Oceń swoje auto
4,23
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : doskonała skrzynia biegów, świetny silnik, zaskakujący komfort, swietna cena
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie : tuleje tylnego zawieszenia
Inne : cieknące przewody wspomagania ukł. kierowniczego
4,0
Całokształt
gdyby nie drobiazgi, byłoby doskonale, tak jest dobrze-nie zapeszam
Wrażenia
5,0
Silnik
Rewelacja, elastyczny, mocny i dynamiczny silnik, spala jednak sporo jak się go ciśnie, gazu na trasie bierze 14 litrów, w miescie 20 ale ja lubie używac tej mocy, na paliwie nawet nie próbuję, sekwencyjny GAZ Brc znosi bardzo dobrze
4,0
Skrzynia biegów
automat bardzo płynny, troszkę sie zastanawia przy mocnym depnieciu, ale po chwili wciska w fotel
4,0
Układ jezdny
Na trasie rewelacja, na prostej geniusz jednak za miekki na ostre pokonywanie zakrętów, jednak uwazam że zestrojono go w miarę kompromisowo
Komfort
2,0
Widoczność
do tyłu prawie nic nie widac, rozwiązaniem jest zamontowanie parktroniku za 200 zł
4,0
Ergonomia
wszystko po ręką, radio, przełączniki, regulacja foteli, dużo pomocnych bajerów, przycisk szybkiego rozmrażania szyb, 2 pamięci ustawień foteli, 3 gniazda zapalniczki, funkcja automatycznego włączenia swiateł po zmianie przepisów sie zdezaktualizowala, ale za to tempomat, czy regulacja nateżenia oswietlenia zegarów bardzo fajna sprawa, rewelacyjne radio i nagłośnienie, sporo punktów oświetleniowych
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
sprawny szybki nawiew, klimatyzacja z przodu dobra z tyłu zadowalająca
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
komfort, przestrzeń, luksus
5,0
Wyciszenie
do 130 nie słychac motoru, powyzej słychac szum powietrza, przy 150km/h słychac piekny pomruk V6, na światłach trzeba patrzeć na zegary bo wydaje się że silnik zgasł
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spala sporo ale przesiadłem się z silnika 1,5, jak na tę pojemność, moc, ilość bajerów oraz automat to nie jes żle, jednakże do codzinnej jazdy po miescie nie polecam, ceny robociżny w serwisie atrakcyjne, niektóre cześci bardzo drogie (przewód do wspomagania kierownicy 600 zł bez robocizny)-można regenerowac za 100 zł -polecam,niektóre smiesznie tanie (tyleja tylnego wachacza 69 zł z montarzem), serwis raczej mało kompetentny jesli chodzi o ten model, jest pare wyjatków, spalanie podaję w LPG
5,0
Stosunek jakość/cena
Nie wydaje mi się żeby można było znalezc za taką cenę bardziej komfortowy i mocny samochód w tym roczniku
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak na razie drobnostki
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak, ale mam go 4 msc

LPG - zużycie paliwa dla silnika 3.0 192KM 141kW [l/100km]

Średnie zużycie
15,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
14,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
20,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
11,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Hyundai XG