Silnik
: Doładowany zmodyfikowany T-GDI 1.6 rewelacja porównywałem z Audi A4 Cabrio 2.5 TDI V6 ( podobna moc i dynamika )
5,0
Całokształt
Najlepszy wybór w tej klasie .
Wrażenia
5,0
Silnik
Świetny , dynamiczny , mało pali jak na tej wielkości auto .
5,0
Skrzynia biegów
Super zestrojona 6 biegowa skrzynia .
4,0
Układ jezdny
Twardy tył coś tam żle wybiera krótkie poprzeczne dziury lecz przy pokonywaniu małą prędkością jest Ok
5,0
Karoseria
Ładny przestronny SUV , wnętrze komfortowe wersja Premium
Komfort
5,0
Widoczność
Świetna widoczność bardzo pomocny Parking Assistance System wraz z kamerą cofania .
5,0
Ergonomia
Świetnie zaprojektowane wnętrze szczególnie panel środkowy oraz konsola środkowa potężny wyświetlacz świetnie zintegrowany z panelem sterowania klimatyzacją wyposażonym w sensory dotykowe które idealnie pracują dla porównania w Mercedesach czasami nie reagują a konsola tam ma tendencje do zawieszania się - w Tusconie bije na głowę Mercedesa
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa bez zarzutu jedyny minus to auto kupione w Angli w wersji Premium nie posiada w pakiecie wentylacji tylnych pasażerów z środkowego panelu pomiędzy tylnymi siedzeniami za to z przodu idealnie No i nowy system Hundai nadmuchu z całej długości panelu przedniego .
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Siedzenia jeszcze lesze niż w wersji poprzedniej jeden minusik u poprzednika była możliwość regulacji skosu oparcia tylnej kanapy tutaj tego nie ma ale jest mega dużo miejsca . W wersji Premium w Angli przednie fotele podgrzewane + kierownica podgrzewana .
5,0
Wyciszenie
Bardzo cicho podczas jazdy na autostradzie i asfaltowych drogach na szutrach i kocich łbach jak wszędzie w tej klasie trochę chałasu ale znośnie . Niektórzy narzekają na jakieś stuki z tylu radziłbym zwrócić uwagę na tylna kurtynę bagażnika i w wersji bez koła zapasowego na skrzynkę na gadżety pod podłoga bagażnika z tylu .
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie cenowo podobne jak w dieslu w poprzedniku , na poziomie 46mpg w cyklu mieszanym I taka ciekawostka dużo lepiej wychodzi spalanie kiedy zalejemy droższą benzynę E5 chociaż producent zaleca E10 ale podaje też że Można używać E5 i tutaj na średnim spalaniu lepiej wychodzi E5
5,0
Stosunek jakość/cena
33500 tys funtów za wersje Premium to jakoś 170 tys. PLN myśle że cena jest jak najbardziej atrakcyjna porównywałem do Audi Q3 czy odpowiednik VW w podobnym wyposażeniu to koszt o Ok 10 tysięcy funtów więcej to jest bardzo dużo a na dzień dzisiejszy myśle że Hyundai i Kia już zaczyna prześcigać technologiczne grupę VW .
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie stwierdziłem
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie stwierdziłem
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 T-GDI 150KM 110kW
[l/100km]