Szukaj

Ocena kierowcy - Hyundai Tucson IV SUV

Arturro, ponad rok temu
Silnik 1.6 T-GDI 150KM 110kW
Rok produkcji 2022
Przebieg: 8 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Hyundai Tucson IV SUV 1.6 T-GDI 150KM 110kW 2020-2024 - Oceń swoje auto
4,93
16% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Doładowany zmodyfikowany T-GDI 1.6 rewelacja porównywałem z Audi A4 Cabrio 2.5 TDI V6 ( podobna moc i dynamika )
5,0
Całokształt
Najlepszy wybór w tej klasie .
Wrażenia
5,0
Silnik
Świetny , dynamiczny , mało pali jak na tej wielkości auto .
5,0
Skrzynia biegów
Super zestrojona 6 biegowa skrzynia .
4,0
Układ jezdny
Twardy tył coś tam żle wybiera krótkie poprzeczne dziury lecz przy pokonywaniu małą prędkością jest Ok
5,0
Karoseria
Ładny przestronny SUV , wnętrze komfortowe wersja Premium
Komfort
5,0
Widoczność
Świetna widoczność bardzo pomocny Parking Assistance System wraz z kamerą cofania .
5,0
Ergonomia
Świetnie zaprojektowane wnętrze szczególnie panel środkowy oraz konsola środkowa potężny wyświetlacz świetnie zintegrowany z panelem sterowania klimatyzacją wyposażonym w sensory dotykowe które idealnie pracują dla porównania w Mercedesach czasami nie reagują a konsola tam ma tendencje do zawieszania się - w Tusconie bije na głowę Mercedesa
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa bez zarzutu jedyny minus to auto kupione w Angli w wersji Premium nie posiada w pakiecie wentylacji tylnych pasażerów z środkowego panelu pomiędzy tylnymi siedzeniami za to z przodu idealnie No i nowy system Hundai nadmuchu z całej długości panelu przedniego .
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Siedzenia jeszcze lesze niż w wersji poprzedniej jeden minusik u poprzednika była możliwość regulacji skosu oparcia tylnej kanapy tutaj tego nie ma ale jest mega dużo miejsca . W wersji Premium w Angli przednie fotele podgrzewane + kierownica podgrzewana .
5,0
Wyciszenie
Bardzo cicho podczas jazdy na autostradzie i asfaltowych drogach na szutrach i kocich łbach jak wszędzie w tej klasie trochę chałasu ale znośnie . Niektórzy narzekają na jakieś stuki z tylu radziłbym zwrócić uwagę na tylna kurtynę bagażnika i w wersji bez koła zapasowego na skrzynkę na gadżety pod podłoga bagażnika z tylu .
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie cenowo podobne jak w dieslu w poprzedniku , na poziomie 46mpg w cyklu mieszanym I taka ciekawostka dużo lepiej wychodzi spalanie kiedy zalejemy droższą benzynę E5 chociaż producent zaleca E10 ale podaje też że Można używać E5 i tutaj na średnim spalaniu lepiej wychodzi E5
5,0
Stosunek jakość/cena
33500 tys funtów za wersje Premium to jakoś 170 tys. PLN myśle że cena jest jak najbardziej atrakcyjna porównywałem do Audi Q3 czy odpowiednik VW w podobnym wyposażeniu to koszt o Ok 10 tysięcy funtów więcej to jest bardzo dużo a na dzień dzisiejszy myśle że Hyundai i Kia już zaczyna prześcigać technologiczne grupę VW .
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie stwierdziłem
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie stwierdziłem

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 T-GDI 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,7
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Hyundai Tucson IV SUV