Inne
: Problem z filtrem cząstek stałych GPF po kilku tysiącach km - jak dla mnie - koszmar dyskwalifikujący samochód.
2,0
Całokształt
Generalnie nie jest źle - wręcz super. Jednak makabrycznie wygląda problem z filtrem cząstek stałych GPF. Auto ma przejechane 1,6 tys. i miałem już kontrolkę dwa razy na żółto. Z instrukcji producenta wynika, że mam samochód do jazdy w ściśle określonych warunkach - muszę jeździć z minimalną szybkością 80 km/h, obroty od 1500 - 4000 i na trasy nie krótsze, niż 40 kilometrów. Jak będę robił inaczej, to zepsuje się filtr GPF.
Wrażenia
4,0
Silnik
Całkiem dobrze pomimo dużej wagi samochodu.
5,0
Skrzynia biegów
Nie mam zastrzeżeń.
4,0
Układ jezdny
Akceptowalnie
5,0
Karoseria
Ładna - nowoczesna
Komfort
4,0
Widoczność
Trochę słabo przez tylną szybę, ale kamerka daje radę.
5,0
Ergonomia
Komputer i współpraca z komórką - bezkabelkowo w pełnym zakresie - super.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest dobrze, chociaż przydałaby się opcja ogrzewanej przedniej szyby.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wygodnie
5,0
Wyciszenie
Dużo lepiej, niż we wcześniejszym.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie zdecydowanie odbiega in minus względem obietnic producenta.
2,0
Stosunek jakość/cena
Nie jest idealnie, ale akceptowalnie. Problemem jest poważny bubel technologiczny związany z sposobem czyszczenia filtra cząstek stałych GPF.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drobnych usterek jeszcze nie miałem
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nierozwiązany problem z filtrem cząstek stałych GPF. Problem jest poważny i dotyczy wszystkich benzynowców.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 T-GDI 150KM 110kW
[l/100km]