Jest nieźle. Na drogach wojewódzkich pali 5 do 5.5 l /100km .Hybryda działa nawet do 120 km/h - potem spalanie rośnie.
Napęd na 4 koła działa bardzo aktywnie i powoduje , że nie ma w ogóle uślizgów np. przy ruszaniu itp. opisywanych w komentarzach "niespodziankach". Ze skrzynią biegów mam problem bo poprzednio jeździłem Merced. Vito 115 z automatem i mam osobistą opinię , że aby kierowca w ogóle nie wiedział kiedy biegi się zmieniają to musi być diesel i ciężki samochód. Ale o ile hybryda Toyoty to cud techniki ale klasyka Tuscona jest użytkowo o level wyżej !
Przy okazji to mało kto wie , że hybryda Tuscona może pracować ( i czasem pracuje ) szeregowo : S.Spalinowy-alternator-Bateria-S.Elektryczny.
Wrażenia
5,0
Silnik
Słabo wyciszony. Uwaga dotyczy wyłącznie postoju.
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pierwszy przegląd roczny ok 800 zł
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 T-GDI HEV 230KM 169kW
[l/100km]