Główna zaleta to hybryda, która w tej konfiguracji pozwala na bardzo dobre osiągi. Zbiera się na prawdę ładnie i mimo swojej masy można bardzo dynamicznie jeździć. Jakość wnętrza nie jest na poziomie mercedesa ale za tą cenę bardzo porządne wykonanie. Bagażnik spory, na plus możliwość schowania rolety pod podłogą. Przy jeździe w mieście 5,5l, trasa przy prędkościach do 140km/h 6-7 litra.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bez zastrzeże, dobre przyspieszenie jak na SUV
5,0
Skrzynia biegów
Bez zastrzeżeń
5,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
To już nie jest to samo co kiedyś.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zastrzeżeń.
4,0
Ergonomia
Czujnik od wycieraczek mógłby działać lepiej. Często zapomina się włączyć.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mimo braku ogrzewania przedniej szyby, nawiew rozmraża ją w minutę.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bez zastrzeżeń
5,0
Wyciszenie
W tej cenie bez zastrzeżeń.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Po 3 latach poza przeglądami brak dodatkowych kosztów.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jedna z lepszych opcji w tym przedziale cenowym.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 T-GDI HEV 230KM 169kW
[l/100km]