Dobrze wykonany, dużo przestrzeni w środku i bagażniku, sprawny układ napędowy - niezła reakcja i sensowne spalanie. Jedynie do czego można mieć zastrzeżenia to skrzynia i jej szybkość działania ale i tak jest sporo lepiej niż w hybrydowych Toyotach
Wrażenia
5,0
Silnik
Całkiem sensowna jednostka spalanie przy wpokojnej jeździe w mieście 4.8-5.4, przy długich trasach autostradami przy umiejętnej jeździe w zakresie 120-140 udało mi się pozostać w okolicach 6 litrów. Elastyczność zadowalająca
4,0
Skrzynia biegów
Mogłaby reagować szybciej, jeśli ktoś jeździł 2 sprzęgłową to dużej jej brakuje do takiej sprawności. Jednak jest sporo lepsza niż to co oferują toyoty w modelach hybrydowych.
5,0
Układ jezdny
Bardzo fajne zawieszenie - nie jest za twarde ani za miękkie, w sam raz do rodzinnego suva, którego nie traktujesz jak auta ze sportowym zacięciem
5,0
Karoseria
Design - jednym się podoba innym nie, ale na pewno się wyróżnia
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra, duże szyby które zapewniają sporą widoczność w każdą stronę
5,0
Ergonomia
Dobrze rozmieszczone przyciski itp., łatwe sterowanie funkcjami
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Super sprawna, kilka przydatnych funkcji jak odparowanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca zarówno w 1 jak i 2 rzędzie, nawet wysokie osoby spokojnie wygodnie pojadą w dłuższą podróż
5,0
Wyciszenie
Generalnie jest dobrze, mało hałasu od jednostki napędowej i rozsądne związane z opływem powietrza
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na razie jestem po pierwszym serwisie - około 900 PLN, ubezpieczenie około 4000 więc jest całkiem rozsądnie
5,0
Stosunek jakość/cena
Dużo systemów, funkcji i całkiem dobre wykonanie - dlatego oceniam wysoko. Za te pieniądze europejskie marki proponują dużo gorzej wyposażone auta
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po 15 tysiącach żadnych problemów
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Po 15 tysiącach żadnych problemów
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 T-GDI HEV 230KM 169kW
[l/100km]