Silnik
: Wysoka moc, przyjemna praca, nie odczuwa się braku mocy, dobre przyśpieszenie
4,0
Całokształt
Bardzo dobre dodatkowe systemy bezpieczeństwa (utrz. pasa ruchu, ostrzeganie o przeszkodach, martwe pole), obsługa przełączników i kokpitu bardzo prosta i przejrzysta. Ładna sylwetka, na razie dobry serwis.
Wrażenia
4,0
Silnik
Dobra moc, mógłby pracować ciszej (aksamitnie), równomierne rozwijanie mocy (bez turbodziury).
4,0
Skrzynia biegów
Ogólnie dobra jednak zmiana przełożeń mogłaby być bardziej dopasowana do momentu obrotowego silnika. Pomaga funkcja sport.
4,0
Układ jezdny
Bardzo dobry komfort na równej drodze, zawieszenie spasowane na sztywniejsze, bardzo dobre przy pokonywaniu zakrętów. Za to koła 19 cali przeszkadzają przy nierównych nawierzchniach.
Komfort
4,0
Widoczność
Linia bocznych okien zbyt wysoko, słupek przedni przeszkadza w widoczności przy skrętach na skrzyżowaniach.
4,0
Ergonomia
Minimalny problem przy znalezieniu pozycji przedniego fotela kierowcy, jakby montaż nie zgadzał się z osią kierownicy. Za to rozmieszczenie przełączników bez zarzutu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo wygodną opcją są ogrzewane i wentylowane siedzenia oraz ogrzewana kierownicą. Praca klimatyzacji bez zarzutu.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo duża, brak uwag. Duży bagażnik jest bardzo przydatny.
4,0
Wyciszenie
Podczas jazdy po autostradzie z prędkością ponad 100km/h można spokojnie rozmawiać.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Wykończenie wnętrza mogłoby być bardziej ekskluzywne w wersji Premium.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na tą chwilę brak problemów.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na tą chwilę brak problemów.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 CRDI 185KM 136kW
[l/100km]