Szukaj

Ocena kierowcy - Hyundai Tucson III SUV

Maciu78, 9 lat temu
Silnik 2.0 CRDI 185KM 136kW
Rok produkcji 2015
Przebieg: 9 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Hyundai Tucson III SUV 2.0 CRDI 185KM 136kW 2015-2018 - Oceń swoje auto
4,69
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
Inne
Inne
5,0
Całokształt
Auto zakupilem w wersji Tour de Pologne. Jezdze nim juz 3miesiace. przebieg 9000km. Pierwszy miesiac mialem bardzo mieszane uczucia. Za kase ktore sie wydalo, mozna bylo niewiele wiecej dokladajac kupic marke PREMIUM. Ale teraz juz nie mam tych watpliwosci. KUPIL BYM GO JESZCZE RAZ.
Wrażenia
4,0
Silnik
Troszke spalanie wieksze jak w poprzednim aucie, ale moze dlatego ze jak do niego wsiadam to nie moge sie opamietac. but do podlogi i jazda.Wszystkie swiatla pierwszy, trasa tez w ekspresowym tempie. Ale od kilku dni cwicze silna wole. Nie startuje juz pierwszy ( tylko drugi :) ) na trasie delikatnie do 120-130. JEST LEPIEJ
4,0
Skrzynia biegów
automat, troszke wolno zmienia biegi ale kwestia przyzwyczajenia. To moj pierwszy automat wiec pierwszy miesiac bylo ciezko sie przyzwyczaic, ale teraz bezproblemowo... NIGDY WIECEJ MANUALA ( mimo ze zawsze bylem przeciwnikiem automatow ).
5,0
Układ jezdny
Tutaj nie ma sie do czego przyczepic. Poprzednie auto BMW X3 bylo w wersji MPower, wiec zawieszenie twarde ( ale za to drogi sie trzymalo jak przyklejone ), Tuscon jest mieciutki, mimo ze na felgach 19 nierownosci pokonuje bardzo plynnie, bez trzepania buda. W stosunku do BMW jestem bardziej zadowolony z takiego stanu rzeczy.
Komfort
5,0
Widoczność
Dla mnie doskonala. Zza kierownicy wszystko widac tak jak trzeba, a do tego auta ma czujnik i kamere cofania. Nie widze opcji zeby czegos nie widziec...
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką, wszystko tak jak być powinno. Co najbardziej mi sie podoba to wyświetlacz przy liczniku Można tam ustawić wyświetlanie tego co nam najbardziej potrzebne. Czy to informacje z Radia, Czy NAwigacji, Czy z komputera pokladowego. Samemu mozna to wszystko skonfigurowac i to jest bardzo swietne rozwiazanie
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Przednia szyba ma jakas dziwna tendencje do zachodzenia parą, ale nic upierdliwego z czym nie mozna by sobie poradzic...
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Stanowczo lepiej niż w BMW X3. Tylna kanapa regulowane plecy ( piekna sprawa na pewno bez problemu mozna odpoczac ).DZiecko w foteliku w poprzedni aucie kopalo fotel pasazera. Teraz mozna tak to ustawic ze nie kopie, a i tak wszyscy siedza wygodnie.
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobrze wyciszony.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
z kosztow to na razie paliwo i nic wiecej. Pali troche wiecej, ale to dlatego ze agrsywniej nim jezdze.
4,0
Stosunek jakość/cena
Szczerze powiem ze cena 163tys za wersje Tour De Pologne w automacie z silnikiem Diesla to troszke jednak przesadzona cena. Dobrze ze dalem 142tys, mniej boli :)))) Najlepiej bym sie natomiast czul gdyby to bylo 120tys zl to bym powiedzial ze stosunek jakosci do ceny jest PERFECT.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zrobilem 9000km i na razie nic.Co prawda jakies male anomalie mi sie zdarzyly pare razy. Np hamulec reczny nie odpuscil sam. Recznie tez nie chcial, dopiero jak wrzucilem D, potem R, potem znowu D to odpuscil. Raz nie zadzialal kompletnie pilot jak stalem przy aucie. musialem recznie go otworzyc kluczem, ale wlaczyl sie alarm i pilot za chwile dzialal bez problemu. Mam nadzieje ze tak bedzie przez caly okres gwarancji. Zamierzam wystukac 200tys km i pogonic dalej. Jak wszystko bedzie ok to nastepny tez bedzie HYUNDAI.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Null

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 CRDI 185KM 136kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Hyundai Tucson III SUV