Szukalem auta do 100 tys w dieslu z napedem 4x4. Myslalem o 3-4 letniej bmw x3. Wybor padl jednak na nowego Tucsona. Dlaczego? Pewne pochodzenie (bo nowy a na rynku bmw glownie rupiecie sprowadzane), gwarancja 5 lat co jest ważne jak autem jeździ żona z dzieciakami. No i takie tam. Odtatnio wszyscy razem jeździmy Tucsonem wiec ja też mam możliwość prowadzenia tego bolidu.
Bardzo fajny samochod. Przestronny jak na kompaktowego suva. Zawieszenie faknie zestrojone. Nic nie puka nic nie stuka. Pojechalismy też rodzinka na ferie zimowe (2+2). W trasie komfortowo sie prowadzi. Fajna jest regulacja oparcia tylnej kanapy jak dzieciaki maja spac. Bagaznik wystarczajaco pojemny. Naped dziala na sniegu. Silnik przy minus 20 odpala bez chwili zastanowienia. Bardzo fajny samochodzik
Wrażenia
4,0
Silnik
Mistrz świata to to nie jest. Nawet sie obawialem czy nie za słaby do tego auta i napedow. Wystarczy na polskie drogi. Dobra elastycznosc. Predkosc autostradowa ok 160 na tempomacie nie meczy ani pasażerow ani autka. Super jako naped auta rodzinnego. Na tor wyscigowy za słaby. Spalanie po 400 tys mieście 8.5l/100 km. Trasa spokojnie z rodziną 6-7 l/100km
4,0
Skrzynia biegów
Bez zastrzeżeń. Biegi wchodzą bez błędów.
4,0
Układ jezdny
Bardzo dobry. Wiadomo ze auto jest wysokie i musi sie troszke pochylac ale na tle konkurenji 5+. Nistety nie jest to bmw x5 ktorym na autostradzie polykamy kilometry jadac 200 km/h. Tym trzeba troszke ostrożniej i wolniej.
Komfort
4,0
Widoczność
Bardzo dobry. Wyciszenie bardzo dobre. Miejsca pod dostatkiem dla 4 osobowej rodziny. Do tylu słabo widać i musi być kamera cofania
5,0
Ergonomia
Duze czytelne przełaczniki. Bez cudowania. Tak jak być powinno
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Daje rade. Chlodzi i ogrzewa. Grzane fotele i kierownica sie sprawdzaja w zimie. Klima wydajna.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
To przecież klasa kompact
4,0
Wyciszenie
Slychac tylko silnik ale ja lubie klekot diesla
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Cena nie jest mała. 100 tys za koreańskie auto. Konkurencja jest jednak droższa o 20-30 tys. (Cx5,Crv). Nie żałuję.
3,0
Stosunek jakość/cena
Teraz chyba takie ceny
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Niec mu nie dolega jeszcze i mam nadzieję że tak zostanie na przynajmniej 5-6 lat
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 CRDI 136KM 100kW
[l/100km]