Samochód posiadam drugi tydzień. Przez ten okres już drugi raz został holowany do serwisu i w dalszym ciągu nie wiedzą dlaczego rano nie odpala.
Wrażenia
2,0
Silnik
Pojemność silnika w stosunku do koni zbyt duża.
3,0
Skrzynia biegów
Manualna, bez rewelacji. Dźwignia zbyt daleko od podłokietnika.
3,0
Układ jezdny
Po wykonaniu zaledwie 100 km mogę jedynie stwierdzić że na drodze zaśnieżonej (krajowej) załączyłem na sztywno napęd 4x4
Komfort
4,0
Widoczność
Nie jest zła.
3,0
Ergonomia
Przeciętna.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Po mimo podgrzewanych foteli, kierownicy - trzeba trochę poczekać (przejechać) by się nagrzało w środku.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń wewnątrz i bagażnik ok.
3,0
Wyciszenie
Można by jeszcze nad tym popracować.
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na tą chwilę komputer pokazuje 10,2 litra / 100 km
1,0
Stosunek jakość/cena
Za 115 tysięcy przez 2 tygodnie - cztery dni był sprawny.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Podczas przeglądu zerowego nie usunięto wad fabrycznych- po mimo to przekazano mi go. Po pierwszej naprawie poinformowano mnie pisemnie iż nie posiadają jeszcze narzędzi do ich usunięcia.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Samochód nie odpala i nie jest to wina akumulatora tylko elektroniki. W trakcie rozruchu oświetlenie (kontrolki) nie przygasają, czyli mają prąd. Serwis oczywiście trzyma 3 dni samochód i ładuje tylko akumulator.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 CRDI 136KM 100kW
[l/100km]