Po 5 dniach użytkowania problem z wbijaniem biegów. Ostatecznie wymieniono mi sprzęgło. Niewiele pomogło. Oficjalna opinia Hundai Motor Polska - tak ma być.
1,0
Układ jezdny
Będę przestrzegać wszystkich, którzy kupili owy samochód aby udali się do serwisu i sprawdzili układ hamulcowy - hamulec ręczny. Na początku ( 4 miesiąc użytkowanie) duża odczuwalność przy zaciąganiu ręcznego jedna strona łapie mocno druga bardzo słabo. Decyzja serwisu spróbują ustawić, niestety nadal poza normą. Postanowili w serwisie że wymienią cały hamulec ręczny - efekt początkowo ok w normie, po przejechaniu 30 km tego samego dnia co odebrałem samochód z serwisu, w łuku zblokowanie koła tylniego prawego huk, szarpanie telepanie samochodem - ostatecznie LAWETA i od 4 dni stoi w serwisie - NA CHWILĘ OBECNĄ SPRAWDZILI JUŻ WSZYSTKO I NIE WIEDZĄ CO JEST NIE TAK - podejrzewają że to może być nawet wada konstrukcyjna.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
PODEJRZENIE WADY KONSTRUKCYJNEJ - Układ hamulca ręcznego - samochód więcej na serwisie niż jeździ. Niedopuszczalna usterka, bardzo poważna zagrażająca życiu pasażerów i innych uczestników na drodze.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 CRDI 136KM 100kW
[l/100km]