Kapitalny samochód. Miałem przed nim BMW, Audi, Opla i Forda i stwierdzam, że Koreańczycy poszli a w wielu aspektach przeszli, niemieckie badziewie za ogromną kasę.
Po 40 tys. nie ma do czego się przyczepić, zawieszenie I klasa, silnik świetnie spasowany z 7 biegowym automatem(bardzo dobre sterowanie skrzyni), pomimo małej pojemności daje radę z 1.5 tonowym samochodem, spalanie na dobrym poziomie - 6.8 l/100 km 50/50 miasto/ poza miastem, serwis nie kroi jak w BMW 5 razy tyle.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo dobra elastyczność, max. moment w bardzo szerokim zakresie obrotów.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo dobra, świetnie sterowana
5,0
Układ jezdny
Perfekcja
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Rewelacja, przy dieslu nie męczy i nie boli głowa.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.7 CRDi 141KM 104kW
[l/100km]