Silnik
: Diesel bez kola dwumasowego, turbina chłodzona cieczą - nie trzeba studzić turbiny po zakończonej jeździe, chyba, że szaleńczej ;)
4,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Idealnie podgrzana kierownica i fotele, to duże plusy. Klima, z uwagi na porę roku, jeszcze nie przetestowana. Wnętrze nagrzewa się dość szybko.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Zarówno za kierownicą, jak i jako pasażer ma się poczucie dużej przestrzeni.
5,0
Wyciszenie
Auto jest wyciszone niesamowicie - mogę rozmawiać przez zestaw głośnomówiący bez krzyków i powtarzania.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto użytkowane zaledwie kilka dni, staram się na początku nie jeździć zbyt dynamicznie - przy zrównoważonej jeździe auto spala 7.5 l/100 km.
Nie ma co wierzyć w katalogowe spalanie, bo to można osiągnąć w laboratoryjnych warunkach.
Liczę na to, że jak silnik się "ułoży", to zejdę poniżej 7 litrów :)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.7 CRDI 115KM 85kW
[l/100km]