Silnik
: Silnik i skrzynia normalnie rewelacja. Zapominasz o wszystkim i zastanawiasz się jak mogłeś jeździć czymś innym.
4,0
Całokształt
Nie mam się do czego przyczepić. No może dużo plastiku w środku ale teraz wszyscy tak mają.
Wrażenia
5,0
Silnik
Po przesiadce z GV rakieta. Silnik żwawy ale to przez T.
5,0
Skrzynia biegów
1 mój automat i bajka. Trzeba spróbować.
4,0
Układ jezdny
Przy 19' trochę trzęsie ale po wymianie na zimowe 17' dużo lepiej.
Komfort
4,0
Widoczność
W Vitarze było lepiej ale tu mam Panoramę i ok.
4,0
Ergonomia
Wszystko tam gdzie ma być
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko, wydajnie i cicho.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W tej klasie ok. Ciut lepiej niż w CX5
5,0
Wyciszenie
Gdyby nie kontrolki to trzeba y się domyślać że motor chodzi. W czasie szybkiej jazdy dużo lepiej niż w GV i tak samo jak w cx5 po lifcie.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Obojętnie jakie i tak za duże
5,0
Stosunek jakość/cena
Za cenę używanej CX5 mam nowego Tysona z 5 letnią gwarancją bez limitu.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jak dotychczas 0 i niech tak ostanie
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Podejście dealera. Wydaje auto bez instrukcji. Trzeba wydzwaniać i się prosić. Kręci z wydaniem obiecanych dywaników. Najlepiej chyba wszystko wcześniej spisać w umowie Żenada
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 T-GDI 177KM 130kW
[l/100km]