Przeniesienie napędu
: Komfort prowadzenia. Napęd na przednią oś dobrze radzi sobie w terenie!!!
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: Brak
Inne
: Brak
5,0
Całokształt
Warty ceny. Wygodny, dobrze się prowadzi, przy dobrym wyczuciu auta jego osiągi i spalanie mile zaskoczy. Ostatni przed lift. Wersja najbardziej podstawowa Classic, bez dodatków takich jak czujniki parkowania, skórzana kierownica, tempomat itd.) biały miał kosztować poniżej 68000tys. A że była końcówka serii i wszystkie białe sprzedane mam w kolorze za 70000tys. Auto posiadamy 1,5 roku i jesteśmy zadowoleni z zakupu
Wrażenia
5,0
Silnik
Bez zastrzeżeń, długo będzie służył jeżeli nie "zabijemy" go wyminą oleju tak jak zaleca producent 30000tys. Tylko co 15000!!!!
4,0
Skrzynia biegów
Przy zmianie biegów trzyma obroty od pierwszych km. Ale podobno Ten Typ Tak Ma...
5,0
Układ jezdny
Napęd na przednią oś, dobrze radzi sobie w terenie
5,0
Karoseria
Bez zastrzezen, dobrze zakonserwowane podwozie.
Komfort
5,0
Widoczność
Jak na swoje gabaryty jest super. Bez wyposażenia w czujniki parkowania i kamery cofania przy dobrym ustawieniu lusterek i fotela kierowcy, bez "głowy na kierownicy i suficie" stwierdzam, że jako kobiecie parkowanie nie sprawia żadnego problemu i nie zajmuje kilku miejsc parkingowych, tak jak większość pań i panów z czujnikami i kamerami nie zależnie od wielkości samochodu..
5,0
Ergonomia
silnik 1,6 132 km radzi sobie nieźle. Co prawda nie jest to turbo benzyna ani V6 ale 200km/h pojedzie. Trzeba co prawda przeciągnąć na obrotach i na 5 biegu przejechać "magiczny" pułap na liczniku 170km/h i przy 180 dopiero 6 bieg,(bo standardowo rozpędzając Tucsona, 6bieg przy 130-150km/h nie pojedzie więcej niż 170km/h) do tego wyłączona kontrola trakcji, stabilizacji toru jazdy,Torque lub Racedroid i można śmigać, dla tych co uważają że to "muł" można zejść poniżej 9,5s do 100km/h. Kierowców dwóch więc spalanie różne: lżejsza babska nóżka, nieekonomiczna jazda miasto +trasa od 6,3 do 8l, męska "ciężka noga nie ekonomiczna jazda miasto + trasa 6,5 do max. 8-10litrow. Natomiast sprawdzone eko dziadkowe spalanie 5,5l!!!
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dobre
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca z przodu i z tyłu. Duży plus za regulację oparcia tylnej kanapy. Można jechać wygodnie w trasie prawie na "leżąco"
4,0
Wyciszenie
Zimowe opony chucza, słychać wewnątrz. Kwestia przyzwyczajenia. Silnik cichy, jak się ciągnie na obrotach to delikatnie słychać w kabinie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Koszt wymiany oleju i filtrów (robocizna w serwisie plus całkowity przeglad) 450zl. Indywidualny zakup oleju i filtrów (Shell/Mann) ok 200zl. W serwisie za to samo od 1000 zł.|
5,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo dobra
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
BRAK!!!!!!
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 GDI 132KM 97kW
[l/100km]