Auto ma świtne opakowanie. Stworzone jest do silników 2,0 diesel, ostatecznie 1,7 diesel lub 1. 6 T-GDI, jednak te wersje dla przeciętnego Polaka są za drogie. Hyundai bardzo sprytnie postąpił-dał wersję dla ubogich (dla mnie)1.6 GDI -aby dużo nie pisać to tak jakby wsadzić pół silnika pod maskę, ale cena dla tego modelu spadła do takiej że sprzedaje się jak bułeczki, w końcu ma się pięknego SUV-a. Nie róbcie tego błędu co ja, chyba że wystarczy Wam wyprzedzić kolarza , a pod górkę bez obciążenia nie będziecie się denerwować znaczną redukcją biegów i tym że stanowicie przeszkodę nawet dla małych przeciętnych aut. Musi Wam wystarczyć cisza w kabinie podgrzewany fotel i kierownica, dużo miejsca i marzenie o normalnej jeździe. Dla mnie to wielka porażka finansowa. I zapomnijcie o spalaniu podanym przez hyundaia - to bluef nawet jeśli jeździcie niezmiernie ekonomicznie.
5,0
Skrzynia biegów
Ok
5,0
Układ jezdny
Normalny
4,0
Karoseria
Mogłyby być lepiej chronione progi.
Komfort
3,0
Widoczność
Średnia. Z tyłu przeciętna . Z przodu duże belki.
5,0
Ergonomia
Ok
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Normalne
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Duża
5,0
Wyciszenie
Ok
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Klapa. Duże spalanie w stosunku do mocy.
1,0
Stosunek jakość/cena
Bez silnika ok. Z tym silnikiem auto nie powinno być sprzedawane z żadną cenę.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Za krótki okres użytkowania.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Za krótki okres użytkowania.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 GDI 132KM 97kW
[l/100km]