Szukaj

Ocena kierowcy - Hyundai Tucson III SUV Facelifting

Anonymous, 3 lata temu
Silnik 1.6 GDi 132KM 97kW
Rok produkcji 2020
Przebieg: 1 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Hyundai Tucson III SUV Facelifting 1.6 GDi 132KM 97kW 2018-2020 - Oceń swoje auto
5,00
17% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Myślałem, że 1.6 GDI będzie na prawdę słaby, tymczasem jestem nim bardzo miło zaskoczony.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Narazie brak.
5,0
Całokształt
Posiadam wersję Hyundai Tucson N Line 1.6 GDI Jestem bardzo zadowolony z całości włącznie z silnikiem - wybór świadomy, przesiadka ze 150 konnego TDI. Wygląd? jak dla mnie rewelacja, większości osób bardzo się podoba, uznana stylistyka, natomiast N Line na prawdę robi robotę. Moja ocena tego samochodu: 1. Wygoda i przestrzeń! jazda tym samochodem to czysta przyjemność, zawieszenie, układ kierowniczy i elastyczność całości nawet przy tym silniku jest bardzo dobra, jazda na długich trasach? bajka, fotele bardzo wygodne, nie czuć zmęczenia. 2. Świetne spasowanie elementów i bardzo bogate wyposażenie, jest praktycznie wszystko na pokładzie. 3. Bardzo dobre hamulce oraz światła BiLED. 4. Bardzo dobry silnik, pomimo negatywnych ocen jednego Pana testera z autocentrum na YouTube nie mogę się z nim zgodzić, wystarczyło kilka dni z tym silnikiem, aby opanować jego najlepsze zachowanie w konkretnym przedziale obrotów, co daje mnóstwo przyjemności z jazdy (silnik jest znacznie bardziej żwawy, aniżeli myślałem, że będzie) na mieście zbiera się bardzo dobrze, jest wyraźnie ekonomiczny jak na benzynę w tych gabarytach, na autostradzie po osiągnięciu prędkości przelotowej pięknie przyspiesza z tempomatem i nie ma żadnego problemu (nie ma odejścia jak w mocnych turbo, ale nie o to tutaj chodzi), pełny komfort jazdy jest gwarantowany! 5. Pięknie zestrojona manualna skrzynia 6 biegowa, 6 bieg można wbijać w zasadzie od prędkości 60km/h i to sobie jedzie, a nie męczy się, w mieście jazda na 5 biegu żaden problem, po osiągnięciu 6 biegu na trasie w zasadzie jedziemy jak automatem, bo nie trzeba manewrować biegami, wystarczy ustawić tempomat i z kierownicy zmieniać prędkość, skrzynia pięknie klika pierwszy raz mam do czynienia z tak dopracowanym manualem. Moje pomiary zużycia paliwa w zimę na autostradzie z tempomatem: 120 km/h - 7,0 litrów na 100 130 km/h - 7,5 litra na 100 jazda mieszana 140 - 150 km/h autostrada, miasto i drogi wiejskie, pomiar na odcinku 300 km, średnie 6,9 litra na 100.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo elastyczny na mieście, zapewniający wystarczający komfort na dłuższe podróże, bardzo ekonomiczny.
5,0
Skrzynia biegów
Pięknie zestrojona manualna skrzynia 6 biegowa, 6 bieg można wbijać w zasadzie od prędkości 60km/h i to sobie jedzie, a nie męczy się, w mieście jazda na 5 biegu żaden problem, po osiągnięciu 6 biegu na trasie w zasadzie jedziemy jak automatem, bo nie trzeba manewrować biegami, wystarczy ustawić tempomat i z kierownicy zmieniać prędkość, skrzynia pięknie klika pierwszy raz mam do czynienia z tak dopracowanym manualem.
5,0
Układ jezdny
Samochód bardzo wygodny, jedzie jak po szynach, pewny w prowadzeniu, jazda nim to czysta przyjemność za kierownicą.
5,0
Karoseria
Gusta, gustami .. jak dla mnie i dla wielu jest to uznana stylistyka, nowoczesność w pełnym wydaniu.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra, jedynie przednie słupki nieco przysłaniają widoczność, tutaj warto zwrócić uwagę, że mogą coś zasłonić, ale całościowo jest bardzo dobrze, do tyłu sprawę załatwia kamera cofania, która w pojeździe o tych gabarytach jest niezbędna.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, dwa dni z samochodem i położenie przycisków oraz funkcji jest bardziej niż oczywiste.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo dobra wentylacja, wystarczy nadmuch na 1 kreseczkę, aby skutecznie odparować szyby bez klimy, wentylatory ciche.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest dobrze, w porównaniu do osobówki z fotelikami dziecięcymi tutaj widać różnice w przestrzeni przede wszystkim na szerokość oraz z tyłu, na dłuższe podróże dla rodziny 2+2 i bagażami na pewno się sprawdzi.
5,0
Wyciszenie
To jeden z plusów Hyundaia Tucsona, na postoju włączonego silnika zwyczajnie nie słychać, delikatnie dźwięk pojawia się po ruszeniu z miejsca, natomiast na autostradzie przy 150km/h w środku jest cicho i komfortowo nawet przy tych gabarytach, słychać głównie dźwięki toczenia lub wiatru.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Gwarancja, zbyt krótki czas do oceny.
5,0
Stosunek jakość/cena
Samochody są nieco za drogie, ale pomimo większej ilości twardego plastiku jest on bardzo dobrze spasowany, a wyposażenie nawet podstawowych modeli jest wyraźnie satysfakcjonujące w tej cenie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Gwarancja, zbyt krótki czas do oceny.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Gwarancja, zbyt krótki czas do oceny.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 GDi 132KM 97kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,9
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Hyundai Tucson III SUV Facelifting 1.6 GDi 132KM 97kW
Średni koszt przejechania 100 km
42,00 zł
9,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Hyundai Tucson III SUV Facelifting