Ocena kierowcy - Hyundai Tucson III SUV Facelifting
ms2,
4 lata temu
Silnik 1.6 GDi 132KM 97kW
Rok produkcji 2018
Przebieg:
10 tys. km
Okres użytkowania:
1 rok
5,00
17% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Polecam.
Witam, nie zgadzam się z Panem który testował samochód Hyundai Tucson N GDI 132 KM w serwisie autocentrum.pl . Owszem samochód nie ma może przyśpieszenia przy starcie które pozwoliłoby ścigać się z jakimś samochodem z silnikiem w wersji turbo o mocy 200 KM i przyśpieszeniu do 100 km/h w 6 s np. spod świateł na skrzyżowaniu - bo nie oto tu chodzi ale pozwala naprawdę z czerpać dużo przyjemności z jazdy przy naprawdę dość cichym silniku. Jego opinia jest mocno tendencyjna. Polecam choćby na YouTube pooglądać inne testu innych testujących z miernikiem hałasu. Nie doczytał ów Pan w instrukcji, że w tym modelu z tym silnikiem tryb jazdy np. SPORT nie powoduję większego przyśpieszenia tylko dotyczy usztywnienia wspomagania ! Tryb sport dotyczy modelu z silnikiem turbo i wersji 4x4 ! Przy wyprzedzaniu wystarczy zredukować np. do 4 a nawet 5 biegu na autostradzie i da się wyprzedzić inne auta bez problemu , nikt na autostradzie nie jeździ na 3 biegu chyba że jest się takim marnym kierowcą , sam użytkowuję taki samochód i rzadko zdarzyło mi się mieć 6000 obrotów, 4000 to max ( a w więkzości 2000-3000 obrotów) nawet przy prędkości 150km/h i większej no chyba że chciałbym jechać z taką prędkością pod górę !
Jak wspomniałem użytkowuję taki samochód od 1.5 roku a wcześniej Hyundai ix35 przez 7 lat z takim samym silnikiem i naprawdę dawał radę z 4 osobową rodziną i bagażem na autostradzie np. do Chorwacji i w tyle za innymi nie zostawałem. Polecam wszystkim i uważam że dopłata do silnika turbo 20 tys. zł jest dyskusyjna. Posiadam wersję Style dosyć dobrze wyposażoną i jestem bardzo zadowolony w bardzo przyzwoitej cenie. Droższa wersja ubogo wyposażona np. Mazdy cx5 z silnikiem niby mocniejszy 165 KM i pojemnością 2.0 była znacznie bardziej mułowata i ospała. Wybór należy oczywiście do klienta. We wspomnianym modelu ix 35 bez żadnych awarii przez 7 lat no nie licząc żarówki H7 która spaliła się po 5 latach a przy odsprzedaży auta utrata wartości wynosiła zaledwie 35 % po 7 latach . POZDRAWIAM i POLECAM wszystkim
Wrażenia
5,0
Silnik
Mógłby być mocniejszy ale w zupełności daje radę. Trwały ,cichy przy umiejętnej jeździe nie ma się co czepiać mimo często spotykanej krytyce,nie jest to na pewno samochód do wyścigów ale naprawdę można się sprawnie i żwawo przy umiejętnej jeździe . Przy wyprzedzaniu wystarczy zredukować np. do 4 a nawet 5 biegu na autostradzie i da się wyprzedzić inne auta bez problemu , nikt na autostradzie nie jeździ na 3 biegu chyba że jest się takim marnym kierowcą , sam użytkowuję taki samochód i rzadko zdarzyło mi się mieć 6000 obrotów, 4000 to max ( a w więkzości 2000-3000 obrotów) nawet przy prędkości 150km/h i większej no chyba że chciałbym jechać z taką prędkością pod górę ! Polecam
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 GDi 132KM 97kW
[l/100km]