Przeniesienie napędu
: nieraz w terenie sie zastanawialem czy da rade pod ta gorke ...... no i dal.
5,0
Całokształt
Moze poprostu wymienie co mnie cieszy w tym Aucie.
Wersja CRDi 2.0 150 KM (chyba rozniaca w turbinie, w porownaniu z modelami oferowanymi na polske).
Regulowana kolumna kierownicy w 3 plaszczyznach.
pogrzewane lusterka, przednia i tylnia szyba.
regulowany kat nachylenia tylnej kanapy osobno dla kazdego z dwojki pasazerow, osobne lampy w kabinie dla pasazerow. Po zlozeniu tylnej kanapy ktora chowa sie do poziomu podlogi bagaznika mozna znacznie powiekrszyc ladownosc samochodu.
Auto trzyma sie na zakretach jak by jechalo po szynach(pewno to zasluga systemow trakcji).
Ekonomiczne gdy nie jezdzi sie \"sportowo\".
wykonanie tapicerki plastikowe ale nic nie trzeszczy.
gniazdo \"zapalniczka\" 1 z przodu, 1 z tylu oraz dodatkowe w bagazniku. Bardzo dobrze sprawuje sie w terenie jak i na autostradzie. Zawsze to jakos podbudowywuje kierowce gdy auto jadac po gorke rwie sie do przodu.
WADY:
Poprzedni wlasciciel .... zalal drzwi sokiem pomaranczowym i musialem rozkrecac dzwi by wyczyscic sterownik okien ( tak tak .... to byla kobieta).
Wrażenia
5,0
Silnik
mocny, posiadam wersje 150 KM (w polsce takiej nie widzialem), dobre przyspieszenie oraz wspaniale sie spisuje w walce z gorkami.
5,0
Skrzynia biegów
dziala bardzo lekko.
5,0
Układ jezdny
maly promien skretu, doskonale sie prowadzi przy wiekszych predkosciach na zakretach.
Komfort
4,0
Widoczność
mozna sie doczepic tylu bo g...no widac, ale boczne lusterka to rekompensuja, co do przodu auta to pelna kontrola nad droga szczegolnie w korku gdy spogladasz z nad dachow innych aut.
4,0
Ergonomia
wszytko pod reka bez zbednych bajerow ..... tylko pilota do radia brakuje przy kierownicy ;)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
podgrzewane lusterka tylna i przednia szyba dodatkowo nawiew cieplego powietrza na przednia szybe z zewnatrz i od wewnatrz, razem daje dobra kombinacje na zimowe poranki. Klimatyzacja bardzo dobra bardzo szybko chlodzi oraz nagrzewa kabine auta.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
duzo miejsca z tylu i przodu, rozkladane tylne kanapy. podlokietniki z przodu oraz z tylu (kosztem jednego miejsca).
4,0
Wyciszenie
no tu mozna sie czepiac, do 120 kmph jest fanie powyzej kwestia gustu ..... ja tam lubie odglos diesla.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Moglo by byc lepiej, jezdzac delikatnie to okolo 6,5 l na trasie, chac byc tym pierwszym ktory staruje na swiatlach mozna sie ta ekonomicznosca rozczarowac.
4,0
Stosunek jakość/cena
ciezko mi sie wypowiedziec co do cen, ja w polsce nie kupowalem ale wiem ze przeplacilem za wowczas 2 letnie autko dalem 24 tys euro. Czy warto bylo? powiem ze tak mocniejszy silnik, mocne wyposazenie (no moze brakuje mi tego pilocika do radia przy kierownicy - nawyk z poprzedniego auta), wiem ze w polsce takiego auta bym nie dostal, a jak bym dostal to pewnie i tak na ta samo by wyszlo.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3 letnie auto jedynie co mi sie popsulo to klawisz z panelu radia.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
54000 km zadnych usterek.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 CRDi 140KM 103kW
[l/100km]