Bardzo dobra i wytrzymała jednostka, chociaż czasami brakuje mu mocy, ale wiadomo nie jest to auto do ścigania się.
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Bardzo pewne trzyma się drogi, nie udało mi się jeszcze nim uślizgnąć przy minusowych temperaturach. Nie ma się wrażenia, że auto się przewróci na zakręcie. Spokojnie można nim jechać do lasu, jak i w głębsze błoto. Mój egzemplarz radzi sobie świetnie! Teraz tylko czekać na pierwszy śnieg!
Komfort
5,0
Widoczność
Wysoka pozycja za kierownicą, wąskie słupki i duże lusterka.
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Błyskawicznie się nagrzewa. Przy -7 nie zdążyłem z osiedla wyjechać, a już leciało ciepłe powietrze.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Miłe zaskoczenie. Auto dobrze wyciszone, do 100-110km/h bardzo cicho, powyżej też nie ma tragedii, ale słychać pchane przed autem powietrze.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Póki co jestem bardzo zadowolony. Rozrząd z wymianą(Gates) 800zł, tulejki w zawieszeniu ok.40zł/szt.(oryginał), klocki przód(brembo)120zł. Spalanie też nie najgorzej jak na takie auto. średnie spalanie komputer pokazuje 8.4l/100km i to głównie miasto w korku, ale wiadomo, to zależy od stylu jazdy, bo ja się chce to można uzyskac nim 6,5l/100, jak i 14l/100 ;)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po wcześniejszych autach(323f,clio,vectra) jestem bardzo zadowolony. Parę usterek elektrycznych(czujnik zamka w tylnej klapie, ogrzewanie tylnej szyby, brak świateł cofania), ale wszystko tanim kosztem udało mi się samemu naprawić, a nie jestem wybitnym mechanikiem.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Póki co brak!
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 CRDi 112KM 82kW
[l/100km]