Praca ok to mruczenie diesla po benzynie to jak mruczenie kota.
5,0
Skrzynia biegów
Praca praca w porównaniu z poprzednim samochodem na benzynę tu wkładasz wiecej pracy w przekładanie
5,0
Układ jezdny
na nasze Polskie koszmarne drogi ideał
Komfort
3,0
Widoczność
Jeżdziłem Xsarą Picasso- widoczność była znakomita tu jednak mniejsza widoczność -znacznie mniejsza.
5,0
Ergonomia
Jeśli chodzi o wygodę pasazerów tylko o takim czymś można pomyśleć, gorzej z bagażnikiem - ale na szczęście jest koło zapasowe i kilka skrytek.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mam klimatyzację manualną nie klimatronic, jeszcze nie sprawdzałem jak to się sprawdzi latem ale jeśli chodzi o odprowadzanie wilgoci o mroźnym poranku to potrzeba 5 minut i wszystko gra.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Diesel- nie wymagajmy cudów
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2 litry 114 KM- średnia w trasie 7 L, miasto 9 L. Miało być gorzej, jestem niezmiernie zdziwiony. W Cytrynie maiłem 6,8 L w trasie 9 miasto - benzyna 1,8 16V
5,0
Stosunek jakość/cena
Miał być Kia Sportage ale Tucson to to samo tylko z mniejszym bagażnikiem.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jeszcze nie stwierdziłem
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Poza faktem że pierwszego dnia skradziono mi katalizator 800 zł w plecy to wszystko ok. Sprzęgło pływa, czujny gaz, odejście super.
W tym miejscu życzę złodziejom żeby ręce im uschły, założyłem zamiennik , kamerę internetową na parkingu. A osobie która kupiał mój kataliztor chciałbym przekazać że ma z 6 lat i więcej epitetów nie dodaję bo szkoda mojego czasu ale wyw wiecie jak się czułem o poranku!!!
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 CRDi 112KM 82kW
[l/100km]