Jest wyraźny problem ze sterowaniem wtryskiem paliwa. Przy zmianie biegów w górę, przy obrotach 3000 i wyższych odpuszczenie pedału gazu nie powoduje natychmiastowej reakcji silnika i zmniejszenia obrotów. Obroty spadają z wyraźnym opóźnieniem, co powoduje przegazowanie. Silnik pracuje przez chwilę głośniej, a przy tym zużywa więcej benzyny. Serwis Hyundai´a nie potrafi do tej pory naprawić tej usterki.
5,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą łatwo i lekko.
5,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Łatwy dostęp do drążka zmiany biegów, i przełączników różnych urządzeń
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo przestrzeni, wygodnie zarówno na przednich jak i tylnych siedzeniach
3,0
Wyciszenie
Wyciszenie trochę za słabe. Wyraźnie słyszalna praca silnika przy 3 - 3.5 tys. obr.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa o prawie 2 l wyższe niż deklaruje producent. Być może związane jest to z błędem w oprogramowaniu i zbyt molnym schodzeniem z obrotów przy zmianie biegów w górę.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 141KM 104kW
[l/100km]