Mnóstwo miejsca - mam 180cm, po złożeniu tylnych siedzeń przespałem się na Okęciu przed odprawą o 4rano, podróż nie męczy, można jechać kilka godzin bez odpoczynku i zmęczenia, prowadzi się pewnie i bezpiecznie, może być wszechstronnie wykorzystywany.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardziej 4+, ale za krótko jeżdżę. Za to do holowania celujący (czyli ponad 5). Czasami się wydaje , że można by lekceważyć zakaz wjazdu z przyczepami na niektórych drogach zagranicą, w kraju nie ma takich problemów.
5,0
Skrzynia biegów
Co prawda zmiana biegów jest długa, ale skrzynia precyzyjna
5,0
Układ jezdny
Może mało komfortowy ale bardzo pewny.
Komfort
5,0
Widoczność
Przy skrętach w lewo trzeba wychylić głowę, ale to zależy od ułożenia foteli i zagłówka. Zazwyczaj czysta przyjemność
5,0
Ergonomia
Nic dodać , nic ująć
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Trzeba się nauczyć z tego korzystać. To jedyny problem. Zimą zaś ogrzewane siedzenia - czysta poezja.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Auto nie olbrzymie, 430cm, ale nikt jeszcze nie narzekał, przestrzeń daje poczucie swobody i bezpieczeństwa
5,0
Wyciszenie
Oczywiście słychać diesla, ale nic ponadto.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Paliwo ujdzie, awarie na razie obok mnie, ceny przeglądu (w Salonie) trochę obniżają ocenę.
5,0
Stosunek jakość/cena
Mam wóz dla rodziny, domu, ogrodu, przyczepy, na domek w lesie, narty zimą. Silnik diesel do holowania , na mokrej trawie pod górkę na kempingu zużycie paliwa zależy od ciężaru stopy
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Cóż, 8 miesięcy
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Drobny wyciek z tylnego mostu, w ramach gwarancji.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 CRDi VGT 150KM 110kW
[l/100km]