Szukaj

Ocena kierowcy - Hyundai Trajet

Kankel, 12 lat temu
Silnik 2.0 CRD i 112KM 82kW
Rok produkcji 2005
Przebieg: 187 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Hyundai Trajet 2.0 CRD i 112KM 82kW 2001-2007 - Oceń swoje auto
4,08
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Bezawaryjny muł ;)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Plastiki - na stykach mocowań/zatrzasków
4,0
Całokształt
Auto doskonałe dla rodziny - na długie wyjazdy. Jeżdżę też po mieście - mułowatość silnika nadrabiam refleksem ;) Spragnieni super komfortu mogą spróbować dodatkowo wyciszyć komorę silnika. Jak ktoś chce VAN-a to ten się nadaje ;)
Wrażenia
4,0
Silnik
Generalnie silnik daje radę, ale o jeździe dynamicznej - zwłaszcza w mieście - można zapomnieć. A dla tych , którzy chcą hak i przyczepę ciężką wozić - to będzie już prawdziwy muł - ale jedzie ;) Na autostradzie max 150 km/h, przy wyprzedzaniu - zawsze gaz do dechy Bezawaryjność i trwałość przy odpowiednim dbaniu jest bardzo dobra.
4,0
Skrzynia biegów
AUTOMAT - jak na automat to wszystko bez zarzutu - zwłaszcza w mieście jest super wygodnie, tylko 5-ka by się przydała na trasie ... Trzeba nauczyć się wyprzedzać z automatem - ale jak już poznasz to auto z tą skrzynią - to wiesz co możesz a czego nie - wtedy jest bez problemów.
4,0
Układ jezdny
Miękki i w miarę komfortowy, na zakrętach bardzo przechyla - ale to wysoki VAN z wysokim prześwitem. Plusem wysokiego prześwitu jest możliwość jazdy po nierównościach bez obaw o zahaczenie podwozia i pokonywania krawężników niedostępnych dla kompaktów !
Komfort
5,0
Widoczność
Rewelacyjne boczne lusterka i widoczność z przodu , do tyłu zasłaniają fotele (zwłaszcza ten środkowy) - ale są lusterka !
3,0
Ergonomia
Przestrzeń w środku doskonała, pomysłowy schowek na okulary, w drzwiach przednich miejsce na 2Litrowe butelki i inne przedmioty. Automatyczna skrzynia = drążek przy kierownicy = więcej miejsca między przednimi fotelami - w sam raz na torebkę dla żony ;) Koło zapasowe jest pod podwoziem.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima działa bez zarzutu - w Chorwacji chłodziła cały czas :) - pierwszy rząd może być zadowolony, - przydała by się druga strefa , tak aby chłodek (lub ciepło) szybciej docierało do pasażerów, bo ci muszę mieć trochę więcej cierpliwości.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
To auto jest stworzone z myślą o dużej przestrzeni w środku. W trzech rzędach pełnowymiarowe fotele - bez problemu przewieziemy 7 dorosłych osób. Fotele wygodne - testowane na 15 godzinnej trasie. Można w łatwy sposób wyjąć/włożyć każdy fotel (uwaga dla tych co siły w rękach nie mają - ciężkie! :) - wtedy przestrzeń powiększa się i auto może służyć za dostawczaka. No i jest wysokie - daje poczucie przestrzeni, chociaż ma to zapewne wpływ na zewnętrzne większe opory powietrza podczas ruchu.
3,0
Wyciszenie
Wyciszenie to jest najsłabszy element tego auta - na przeciętnym poziomie - radzę ciche opony założyć. Dźwięki z silnika są na szczęście w dobrych dieslowskich tonacjach ;) - można rozmawiać normalnie przy prędkościach autostradowych.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie (AUTOMAT!): - trasa średnio 9L/100 (głównie autostrady ~130km/h) - miasto średnio 12L/100 Automat = 1.5L większe spalanie średnie na 100km Części dostępne w ASO i poza ASO - ceny nie szokują - na większość elementów eksploatacyjnych są zamienniki poza ASO.
5,0
Stosunek jakość/cena
Cena mniejsza niż u konkurencji - a jakość (poza plastikami) większa (silnik/karoseria/zawieszenie) i trochę większy w środku niż sharanopodobne...
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Auto mało napakowane elektroniką = wysoka średnia niezawodność drobnych podzespołów. Słabe plastiki - podczas normalnego używania trzeba się liczyć z drobnymi obluzowaniami/pęknięciami przy mocowaniach itp ...
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak na razie brak poważnych uszkodzeń - wymieniane standardowe elementy eksploatacyjne podwozia i silnika - zgodnie z zaleceniami producenta i w zależności od liczby pokonanych dziur na polskich drogach.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 CRD i 112KM 82kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Hyundai Trajet 2.0 CRD i 112KM 82kW
Średni koszt przejechania 100 km
45,00 zł
8,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Hyundai Trajet