Przeniesienie napędu
: Jak na 2 tony i tylko 113 KM jest dość zrywny.
4,0
Całokształt
Naprawdę ciekawa propozycja dla rodziny - nawet tej wiekszej. Po wyjęciu foteli robi się prawie ciężarówka. Samochód jest u nas dość nietypowy i chyba go nie kradną a stonowana sylwetka nie kluje w oczy.
Wrażenia
3,0
Silnik
przy przyspieszaniu w okolicach 1500 rpm wpada w rezonans.
4,0
Skrzynia biegów
biegi wchodzą gladko, przydalby się 6 bieg.
4,0
Układ jezdny
brak uwag - jest OK
Komfort
5,0
Widoczność
Jak na vana bardzo dobra we wszystkich kierunkach. Fantastyczna do przodu - efekt wysokiego siedzenia.
4,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką. Obsluga intuicyjna. Jeden minus - po uruchomieniu zawsze wlącz się nawiew na środek - wolalbym na szybę.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimie nagrzewa się ok 10 min. Klimatyzacja (manualna) dość wydajna.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na tak niewielkiego vana doskonala. Dużo miejsca nawet w trzecim rzędzie. Dużo miejsca nad glową.
3,0
Wyciszenie
Przeciętne ale to w końcu van i diesel. Przy dużych prędkościach szum wiatru (relingi + duże lusterka).
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy normalnej jeździe zimowej (glównie miasto) niecale 9 l.
Ceny części poza serwisem calkiem przystępne. Ceny przeglądów normalne (poza ASO). Dużo części używanych.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za cenę nowego slabo wyposażonego kompakta mamy 2 letniego trajeta w dieslu z bogatym wyposażeniem.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Czasem gaśnie na chwilę zegarek.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie po przejechaniu 20.000 km - nic. Tylko tak dalej.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 CRD i 112KM 82kW
[l/100km]