Samochód idealny dla jeżdżących na trasach z ciężkimi przyczepami.Ciągnięcie przyczepy 2,5-2,8 tony nie robi na nim większego wrażenia.Zaskakujący wysoki komfort podróżowania, wnętrze dobrze wyciszone.Jest to mój drugi egzemplarz, poprzedni był 150kM.Ten obecny 163 kM o wiele lepszy.Przy przebiegu 180 tys. regenerowałem dwumasę i dwa wtryski i nic poza tym nie naprawiałem w samochodzie przez 80 tys. km, (tyle ile przejechałem tym egzemplarzem.)
Wrażenia
5,0
Silnik
Mocny, nie ma najmniejszych śladów zużycia przy tym przebiegu
5,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo wydajne ogrzewanie ponadto ogrzewane fotele
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo duże wnętrze oraz bagażnik
5,0
Wyciszenie
Samochód jest lepiej wyciszony od wielu dużo droższych pojazdów z tego segmentu.Cichszy o wiele od Toyoty LandCruisera.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jeden głośnik wymieniony bo gwizdał
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
dwumasa przy przebiegu 180 tys, ale to chyba normalne bo ciągam ciężką przyczepę.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.9 CRDi 163KM 120kW
[l/100km]