Silnik
: Ogólnie samochód bardzo solidny i warty polecenia, jeśli oczywiście ktoś szuka dużej terenówki za małe pieniądze, polecam wersję po lifcie- ładniejsza, lepsze wtryski innej firmy niż przed liftem.
5,0
Całokształt
Samochód spełnia moje oczekiwania, za takie małe pieniądze mam duży samochód, za pajero lub toyote land cruser z tego roku musiałbym zapłacić 2 albo 3 razy więcej.Co ciekawe w niczym samochód nie ustępuje tym markom. Ale wybór pozostawiam Wam. No i jeszcze ceny części, dużo tańsze niż do znanych marek a i mniejsza komplikacja techniczna samochodu.
Wrażenia
5,0
Silnik
Auto naprawdę dobre,wzorowane na toyocie land cruser [poza napędem], ja mam wersję z dopędzaniem automatycznym kół przednich. Silnik pracuje bardzo kulturalnie, równo i ma dużą siłę ciągu, mimo masy auta.Trzeba dodać że jest nieżle wyciszony. Jeżdziłem pajero z 2004 r. i lepiej jeżdziło mi się Terracanem. Za te pieniądze nie kupi się lepszego samochodu na ramie i z reduktorem oraz tej wielkości.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia zmienia biegi bez szarpnięć, naprawdę bardzo łagodnie, po prostu super. Można by się doczepić że ma 4 biegi i szybko zrzuca bieg niżej przez co jest mniej oszczędna w zużyciu paliwa, ale nie jest to jakaś istotna wada być może zużycie paliwa byłoby mniejsze o 0.5 litra, ale to i tak zależy od stylu jazdy.
4,0
Układ jezdny
Jeśli ktoś jeżdził samochodem na ramie to naprawdę nie ma się do czego przyczepić, zawieszenie miękkie i komfortowe i nieżle prowadzi się na ulicy.Wiadomo, że jest to duży samochód i nie prowadzi się tak zwinnie i komfortowo jak osobowy, ale na równej drodze płynie jak limuzyna. Ma trochę gumiasty układ kierowniczy, nie tak czuły jak w osobówce.Z czystym sumieniem ocena 4 nie odbiega od podobnych konstrukcji renomowanych producentów.
Komfort
5,0
Widoczność
Rewelacja, wysoko się siedzi, widać wszystko. Cofanie jest łatwe dzięki ogromnym bocznym lusterkom, ale dojerzdzanie do przeszkody już nie, ciężko wyczuć ile jeszcze mamy miejsca[duży samochód]przydają się czujniki cofania.
4,0
Ergonomia
Dużo miejsca dla rodziny, ja mam 3 dzieci i po przesiadce z passata nie chcą myśleć o innym samochodzie. Z tyłu siedzi się naprawdę wygodnie, kanapa ma regulację pochylenia, przynajmniej w autach po lifcie.Z przodu też nieżle, ale fotele mają trochę za słabe trzymanie boczne, przynajmniej te skórzane są śliskie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Silnik 3 litry a nagrzewa się szybciej niż passat 1,9 tdi. Bardzo wydajna klima, chłodzi bardzo dobrze podobnie z ogrzewaniem, grzeje lepiej niż w passacie, chłodzi tez lepiej mimo że w passacie miałem dobijaną klimę.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla mnie i mojej rodziny razem 5 osób + 750 litrów bagażnika, po prostu super. Bez porównania więcej niż w passacie.
4,0
Wyciszenie
Lepiej wyciszony niż pajero, silnik lekko pomrukuje.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
NO cóż pojemność + masa 2 tony 160 kg robi swoje, ale nie odbiega od przeciętnej w tej klasie, po prostu terenówki tych gabarytów tyle palą. Oczywiście po przesiadce z passata spalanie trochę boli, ale rekompensuje to przyjemność z jazdy.Miasto 12 litrów , trasa ciężko zejść poniżej 10 L , chyba że jadąc delikatnie no i jest to automat.Ogólnie mieści się pomiędzy 10 a 12 litrów. Minimalnie 9 L a maksymalnie średno gaz do dechy nie spali więcej jak 15 L.
5,0
Stosunek jakość/cena
Super samochód za grosze.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie ok. poza materiałami eksploatacyjnymi.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie ok. i za to lubię japończyków i coraz częściej koreańczyków. Naprawdę niezła jakość wykonania samochodu. Proste i trwałe zawieszenie oraz układ napędowy.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.9 CRDi 163KM 120kW
[l/100km]