Silnik
: Ma się wrażenie że dałby radę wyrwać drzewo z korzeniami :)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: Zdolności do korodowania w egzemplarzu nie garażowanym.
4,0
Całokształt
Fajna terenówka z reduktorem i pancerną ramą. Auto wielozadaniowe za stosunkowo niskie pieniądze, Pięknie i żwawo porusza się bo leśnych szlakach. Szczególnie polecam oglądać się za wersją JX290 ze względu na najbogatsze wyposażenie które robi z tego auta terenową limuzynę. W trasy i na nasze drogi w sam raz.
Wrażenia
4,0
Silnik
Nie sprawia żadnych problemów, bardzo ładnie "ciągnie" przy prędkościach przelotowych, momentami aż się prosi żeby go pogonić na prostej. Wystarczy regularnie wymieniać olej na jakiś z wyższej półki oraz kupić porządny akumulator a będzie odpalał nawet przy srogich mrozach bez problemów.
4,0
Skrzynia biegów
Pancerna skrzynia która za swoją bezawaryjną pracę domaga się jedynie regularnych wymian oleju.
5,0
Układ jezdny
Jak na samochód o takich gabarytach i moźliwościach jest super, Ale radzę zastanowić się nad dodaniem dystansów do kół.
3,0
Karoseria
W moim przypadku korodują okolice nadkoli oraz tylna klapa bagażnika.
Komfort
5,0
Widoczność
Jak w szklanej kapsule.
5,0
Ergonomia
Elektrycznie sterowany fotel wraz z regulacją odcinka lędźwiowego oraz zagłówka pozwala na przybranie dogodnej pozycji do jazdy. Dodatkowo 2 uchwyty na kubki z przodu i 2 z tyłu w podłokietniku. Wersja z fabrycznym subwooferem pod fotelem pasażera potrafi dodać przyjemnych wrażeń muzycznych.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W lato lodówka a w zimę sauna, czyli świetnie. Automatyczna klimatyzacja robi dobrą robotę, szczególnie z podgrzewanymi siedzeniami.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca dla kierowcy i pasażerów, Ogromny bagażnik i relingi na dachu.
4,0
Wyciszenie
Silnik jest bardzo dobrze wygłuszony, do 100 km/h w kabinie panuje względnie cisza. Powyżej tej prędkości zaczyna pojawiać się szum wiatru spowodowany kanciastą bryłą samochodu.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na prawie 3 litrowy silnik i masę ponad 2 ton zdolnych spakować całą rodzinę, pociągnąć dodatkowo sporą przyczepę i wjechać w różnorodny teren jest naprawdę przyzwoicie. Średnie spalanie w automacie - 10 L na 100 km
5,0
Stosunek jakość/cena
Sądzę że za te pieniądze nic lepszego nie ma,
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zwykłe kwestie eksploatacyjne jak w każdym samochodzie.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Obecnie brak :)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.9 16V DSL 150KM 110kW
[l/100km]