samochód bardzo dobry na dalsze dojazdy do pracy, weekendy, wakacje itd, Absolutnie nie nadaje się do miasta, lepiej zainwestować w coś małego a Terri nie męczyc w mieście.
Wrażenia
4,0
Silnik
Niestwty wymiana wtrysków jest nieunikniona, koszt w aso 1,5k zł/szt (nie jest to wina paliwa, po prostu sie zużyły)
4,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
wszystko ok oprócz ych nieszczęsnych wtrysków, ale biorąc pod uwagę np NIssan Patrol (droższy o 30k zł od nowego H.T.) i jego problemy z ostatnim cylindrem (prowadzi do uszkodzenia bloku silnika i jedo wymiany!)to nie ma źle
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wytarta kierownica, gałka biegów, co jakiś czas odmawiają posłuszeństwa elektryczne silniczki szyb tylnich drzwi - co dziwne po jakim czasie znowu działąją :DDD (coś jak w mojej nieodżałowanej Nivce - coś sie psuło a pptem znowu działało :DDD)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
awaria wtrysków: zaczyna się od problemów z odpalaniem, nawet w ciepłe dni, potem dochodzi poszarpywanie w czasie przyspieszania,po jakims czasie komputer przełącza silnik w tryb awaryjny no i pupa:( ASO może skasować tryb, co na jakiś czas pomaga (u mnie tak było bo czas oczekiwania na wtryski wynosił prwie dwa miesiące!!!)ale poźniej komputer znowu przełącza na tryb awaryjny. Co ciekawe po zamontowaniu NOWYCH wtrysków okazało się że TEŻ SĄ WADLIWE!!! dopiero za trzecim razem udało się definitywnie usunąć problem...
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.9 16V DSL 150KM 110kW
[l/100km]