Silnik mnie nie zawiódł, ale pompę paliwa wymieniłem dwukrotnie koszt wymiany w serwisie to 1600 zł.
3,0
Skrzynia biegów
Biegi zawsze trafiają tam gdzie powinny, ale nie jest to precyzyjne. Przy nowym samochodzie wbicie biegu 6 odbywa się przy użyciu większej siły co jest raczej męczące dla faceta a co dopiero dla kobiety.
3,0
Układ jezdny
Jest niezbyt precyzyjny wręcz gumowy, po 150000 wymieniłem tylko jeden przegub.
Auto jeździ nieźle ale jest zbyt twarde jak na polskie dziury.
Komfort
4,0
Widoczność
widoczność jest Ok.
4,0
Ergonomia
Wszystko jest pod ręką tylko trzeba siły Herkulesa żeby zaciągnąć hamulec ręczny.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wymiana pompy klimatyzacji przy 80000 poza tym pokrętło od nastawienia temperatury znajduje się w tak pechowym miejscu że potrafiłem je uszkodzić wsiadając do auta kolanem ( wpadło do środka ) Poza tym wyświetlacz temperatury padł ale auto jeszcze było na gwarancji.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca jest pod dostatkiem, auto jest przestronne i wygodne nawet podczas pokonywania trasy Kielce-Rotterdam plecy mnie nie bolały,
wręcz jest wygodnie.
4,0
Wyciszenie
DO 120 Kmh. jest tak że można sobie gadać przez tel. i nikt nie będzie wiedział że jedziesz Dieslem.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
..
1,0
Stosunek jakość/cena
..
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Pękająca szybka liczników (wymieniana 2 razy ) Pęknięta deska rozdzielcza wokół poduszki powietrznej pasażera. Wymiana czujnika hamulca. Na uszkodzonym migały światła stop na postoju ale również włączał się ESP. Po wymianie problem minął.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wymiana pompa paliwa *2 koszt 26000 zł za sztukę. Wymiana sprzęgła, Pompy sprzęgła i wyprzęgnika *2 koszt 45000 zł za sztukę
Wymiana tarcz hamulcowych *3 przy gwałtownym hamowaniu krzywią się co powoduje bicie kierownicy podczas hamowania.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 CRDI 140KM 103kW
[l/100km]