Silnik pracuje cichutko i równo, bardzo elastyczny i ma długie przełożenia. Po 3 tys obrotów dostaje niezłego kopa nawet na 5-tce, czyli gdy ty jeszcze możesz sporo wycisnąć, w innych autach już dawno musiałbyś zmieniać biegi.
4,0
Skrzynia biegów
brakuje mi trochę 6-stki szczególnie do prędkosci powyżej 150 km/h, ale ta 5-tka też daje radę:)
5,0
Układ jezdny
wygodne, wielkie auto
Komfort
4,0
Widoczność
ze względu na gabaryty daję tylko 4*
5,0
Ergonomia
bez zarzutu, dużo schowków
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
na uwagę zasługuje podgrzewanie przedniej szyby, chociaż klimatronik tylko jednostrefowy, to w pełni wystarcza
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
siedzisz jak na kanapie, olbrzymi bagażnik
5,0
Wyciszenie
jest cichy do tego stopnia, że często po rozruchu muszę spojrzeć na obrotomierz, by stwierdzić, że silnik jednak pracuje
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na te rozmiary i wielkość silnika jest bardzo dobrze, w ruchu miejskim gdzie bardzo dużo stoję w korkach 9,5 - 11,0 ltr., cykl mieszany ok 9,0 ltr, trasa 7,5 - 8,5 ltr w zależnosci od stylu jazdy, jestem miło zaskoczony, że u mnie spalanie jest porównywalne do spalania np. w lanosie z silnikiem 1,6 ltr:)
5,0
Stosunek jakość/cena
mówię wam, niech się chowają europejskie wynalazki ze stajni VW czy innych producentów, naprawdę Koreańczycy robią świetne auta za przystępne pieniądze i w koreańczykach widzę dla siebie przyszłość, a jeździłem już kilkoma pozornie bardziej renomowanymi autami
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jak na razie dosłownie nic i oby tak zostało;)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak wyżej
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 i 16V 161KM 118kW
[l/100km]