Karoseria
: Szybko gnije. Po niemal 20 latach trzeba odświeżyć nadwozie
5,0
Całokształt
Posiadam to auto pół roku. Zrobiłem nim już 10000 km. Użytkuję je na codzień i jeszcze nigdy mnie nie zawiodło. Luksus za grosze. Ceny części są takie same jak do passata a konstrukcja i rozwiązania technologiczne przemyślane. Póki co oprócz części eksploatacyjnych nie musiałem nic inwestować. Rozrząd kompletny z pompą wody 390 zł, 8,5 litra oleju do skrzyni automatycznej + filtr skrzyni 350 zł. Warto dbać o terminową wymianę części eksploatacyjnych a hyundai odwdzięczy się niezawodnością. Jest to naprawdę apogeum bezawaryjności i niezawodności. Polecam wszystkim gorąco
Wrażenia
5,0
Silnik
Piękne brzmienie V6 sprawia, że ludzie oglądają się za mną na ulicach
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia pancerna, choć tylko 4 biegowa, co czuć zwłaszcza w dłuższej trasie
5,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
Tak wygodnym samochodem w życiu nie jechałem. I pomyśleć, że to tylko hyundai. Nawet mercedes tyle frajdy z jazdy nie daje
5,0
Ergonomia
Wszystko doskonale przemyślane i ułożone. Dla mnie bez zarzutu
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szyby potrafią szybko zaparować
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Wewnątrz słychać tylko cichutkie mruczenie widlastej szóstki
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ceny części śmiesznie niskie, z dostępnością nie ma problemu, choć rzadko kiedy można dostać od ręki. Przeważnie na zamówienie. Spalanie gazu - trasa 10, miasto 14
5,0
Stosunek jakość/cena
Prawdziwa przemyślana limuzyna za grosze
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Bezawaryjne
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 V6 160KM 118kW
[l/100km]