Zawieszenie
: Sanki silnika....cena 2000 zł + robocizna
4,0
Całokształt
Mam to auto prawie rok i trzeba powiedzieć, że to nie jest samochód dla amatorów \"leję i jeżdżę\". Kupiłem w komisie egzemplarz z Niemiec więc parę rzeczy potem wyszło...Ale i tak uważam że za taką wygodę wart był swojej ceny: mięciutkie skórzane fotele, jazda jak po stole - dzięki dobremu zawieszeniu, pazur gdy trzeba przyspieszyć. Poza tym, ten samochód ma to coś, ma duszę.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik choć tylko 139 koni wystarczająco jest mocny gdy trzeba szybko zareagować gdzieś na drodze...to jest sedan i limuzyna więc jeździ się dostojnie. Jednak jak trzeba to potrafi na 2 pociągnąć w oka mgnieniu do setki ;-)
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia chodzi fajnie i precyzyjnie, mały problem z trójką wynika z użytkowania przez poprzedniego właściciela.
4,0
Układ jezdny
Auto jest długie i wygodne, idealne na polskie drogi - jedziesz jak po stole. Skręt jest słabiutki, a auto długie, więc trzeba się nauczyć manewrować w wąskich uliczkach czy zapchanych parkingach.
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przykładem ekonomicznej jazdy to Sonata nie jest. Jednak jak na auto tych gabarytów można uznać, że 10 litrów po zakorkowanej Warszawie to nie jest tak źle.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 139KM 102kW
[l/100km]