Silnik
: Niska cena jak za ten komfort i niezawodność. W tych pieniądzach ciężko coś lepszego wymyśleć
4,0
Całokształt
na zewnatrz szału nie ma za to wystarczy jazda próbna żeby się przekonać. bardzo dobre nagłośnienie /wersja GSL/ - w domu mało kto takie ma.
Wrażenia
5,0
Silnik
jak na przebieg 240 tyś jest bardzo dobrze silnik cichy dobrze wyważony, ma swoją moc i widze, że przeżyje ten samochód. Dobrze znosi instalację gazową
5,0
Skrzynia biegów
żadnych problemów. Zmieniłem tylko sprzęgło /za 800 ZŁ z robocizną/ i jest dobrze.
4,0
Układ jezdny
wymienione sworznie oraz tuleje wahaczy, tył sprężyny i amortyzatory. części dostępne bez problemu w dobrych cenach, samochód świetnie się prowadzi.
Komfort
4,0
Widoczność
jest dobrze- widać, że wszystko jest przemyślane
4,0
Ergonomia
dobre fotele z przodu jak i tylne siedzenia zapewniają komfort jazdy. Samochód bardzo przyjazny na dalekie trasy.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
i tu nie ma co narzekać. Klima bez zarzutu
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
poza silnikiem to chyba najmocniejsza strona tego samochody. Duża przestronna kabina daje poczucie bezpieczeństwa i luzu. Tapicerka skóra dobrze się trzyma i daje dobre wrażenie estetyczne.
3,0
Wyciszenie
przy niskich biegach jak mu depnę to silnik słychać, ale przy czwórce i piątce w trasie jest nieźle
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jazda na LPG do 10l w trasie w mieście nigdy nie więcej niż 15l
5,0
Stosunek jakość/cena
cena zakupu plus to co włożyłem to ok. 8-9 tyś. Do zrobienia były tylne nadkola plus progi - nie ma się czego bać każdy kowal to zrobi. Reszta karoserii jest OK - widać tam jakiś ocynk. Reszta to rozrząd sprzęgło tuleje i sworznie wahaczy, łożyska, przewody hamulców klocki itp.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
typowo eksploatacyjne.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nic z tych rzeczy. Pilnować oleju, rozrządu, raz na rok uczciwy przegląd będzie OK
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 136KM 100kW
[l/100km]