Dostalaby najwyzsza note, gdyby nie spalanie, ktore jest tragicznie wysokie. Poza tym autko prowadzi sie rewelacyjnie, tak jak typowego amerykanca: jest duze, komfortowe i paliwozerne ;-)
Wrażenia
5,0
Silnik
automat, prowadzi sie rewelacja, niby 145 KM ale czuc jakby mial ze 180, 9,5s do 100km/h wiec cos w tym jest
5,0
Skrzynia biegów
automat dla mnie bomba, dobre przelozenia po miescie
4,0
Układ jezdny
Nieco za miekki, choc mam full opcje i 205 kola, trzyma sie drogi jak nie wiem co - prawie zero przechylow na zakrecie
Komfort
4,0
Widoczność
troche trudno wyczuc gdzie sie konczy tyl mimo duzej szyby
4,0
Ergonomia
Przyciski troche niewygodne na konsoli srodkowej
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez klimatyzacji paruje, z klima nie ma problemow, dziala bardzo dobrze
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
tego jest pod dostatkiem, zwlaszcza z tylu
2,0
Wyciszenie
Jak na limuzyne z wyzszej polki przy pelnym wyposazeniu to slabe, zwlaszcza slychac uklad jezdny, zle wyciszony - slychac wszelkie dziury i nierownosci
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Niestety tragicznie zre paliwo. Po miescie spalal ok. 15-17 litrow.... pewnie moznaby go podregulowac ale i tak z tego co wiem to te silniki Mitsubishi sa bardzo paliwozerne
5,0
Stosunek jakość/cena
Hyundai jest ciagle niedoceniany w Polsce, jest relatywnie bardzo tani i w niczym nie ustepuje jakoscia innym samochodom podobnej klasy.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zrobila sie dziura w baku od plynu spryskujacego (bo ocieral o karoserie) bardzo droga wymiana, zarowka przedniego reflektora, lozysko w pasku wspomagania ale te dwa ostatnie to ze starosci, poza tym zawieszenie nie jest zbyt trwale (lozysko, tuleje i koncowki drazkow),
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
zero problemow, silnik pszczolka, choc nie powinno sie uzywac zalecanego przez producenta Castrol Magnatec 10W40- silnik wyraznie glosniej chodzil. Polecam olej Valvoline.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 i V6 142KM 104kW
[l/100km]