Spokojna praca silnika. "Dziura" do ok. 2000 obr./min. Bardzo dobrze przyspiesza od ok. 3000 obr.
3,0
Skrzynia biegów
Zbyt długie przełożenia, ale dobrze zestopniowane. Nie trzeba często zmieniać biegów.
4,0
Układ jezdny
Zawieszenie jest dość twarde. Samochód nie przechyla się na szybko pokonywanych zakrętach. Nie wpada w kołysanie na nierównościach. Nieprzyjemna jazda w koleinach (szerokie opony). Pewne trzymanie drogi nawet przy 200km/h.
Komfort
4,0
Widoczność
Zintegrowane zagłówki tylnych foteli ograniczają nieco widoczność przy cofaniu. Niskie osoby mogą mieć utrudniony widok do przodu (długi przód).
4,0
Ergonomia
Wszystkie porzebne właczniki są w zasięgu ręki. Żadne zbędne kontrolki nie odwracają uwagi kierowcy. Sterowanie sprzętem audio w kierownicy. Fotele nie są ustawiane elektrycznie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Standardowo na wyposażeniu jest klimatyzacja. Ogrzewania działa już po przejechaniu 1-2 km (zimą).
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Pasażerowie nie trącają się łokciami. Maks. odsunięcie fotely do tyłu nie zabiera miejsca na nogi pasażerom na tylnych fotelach.
4,0
Wyciszenie
Powyżej 160 km/h hałas nie zagłusza rozmowy. Silnik słyszalny pow. 3.500 obr/min.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa w granicach 9-9.5l/100 km w mieście latem do 11l/100 km zimą. Na trasie spalanie na poziomie 7l/100 km.
4,0
Stosunek jakość/cena
Przyzwoita jakość materiałów i jakość wykończenia (brak skrypień i trzasków). Dobry komfort jazdy.