typowy stary 16 zaworowy silnik, maly moment obrotowy do 3000 obr potem ciagnie mocno do 6000 i wiecej, na trasie ok, w gorach trzeba zrzucac szybko biegi, w miescie leniwo startuje na niskich obrotach co jest troche nuzace powinien bym wziac wersje automatyczna
4,0
Skrzynia biegów
1-2 troche opornie wchodzi na zimno, 3-5 troche potrafi zgrzytnac, prowadzeni nie jest perfekcyjne
4,0
Układ jezdny
Po przejsciu z Citroena ZX kombi czul sie jak ciezarowka, ale po przyzwyczajeniu sie nie jest tak zle, choc daleko mu do precyzji i wygody marek francuzkich, hamulce rzeczywiscie dobre, nie grzeja sie w gorach i hamowanie ze 120 do 0 jest swietne, klocki trwaly 30000km
Komfort
5,0
Widoczność
no problem
4,0
Ergonomia
hmmm... niektore przyciski sa takie sobie, wlaczanie swiatel dlugich tez nie podoba mi sie specjalnie
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Z cieplem jest ok, oczyszczenie szyb z pary tez, ale klimatyzacja z tylu dochodzi kiepsko. Rodzicom jest zimno a dzieciom goraco, trzeba regulowac strumien zimnego powietrza bokami - ale za to mozna sie zamrozic w pre minut tak jest wydajna
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
WASKO! Psia krew ci Japonczycy! Prawie wszystkie ich samochody sa tragicznie za waskie... poza tym siedenie tylne jest w 1 kawalku, wiec z dlugimi przedmiotami nie jest tak dobrze, ale narty 180 wchodza do srodka jak sie jedie w 2 osoby
4,0
Wyciszenie
brzeczy to tu to tam, silnik na wysokich obrotach tez burczy
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
8 na trasie, 11-13 w miescie, nic specjalnego choc raczej wysokie, 1360kg europejskiej produkcji spalilby 2 litry mniej
5,0
Stosunek jakość/cena
bez 2 zdan!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zadnej awarii tylko male halasy w srodku i w przednim zawieszeniu
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
niby nic ale cos stuka przy ostrym hamowaniu i na zakretach ostatnio tez... cos tam sie psuje i jeszcze nie na tyle aby service to znalazl
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 138KM 101kW
[l/100km]